11 november 2019

Amaryllis

Hallo allemaal

Ben de afgelopen weken weer eens wat aan het borduren geweest. Had wat pakketten van Stitch en Do gekocht , prik de patronen een keer over en gebruik dan een ander plaatje . Dit patroon komt uit het pakket STDO116. Het plaatje is van een knipvel van Jeanine's Art. De kaart gaat meedoen bij het blog van https://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2019/11/challenge-18-bij-steelsteekje-kerst.html




Heb er een vrolijk kerstkaartje van gemaakt met groen,rood en zilver blijft ook altijd mooi. Voor de afwerking wat plakpareltjes op het patroon gezet.
Zag dat er op de foto 1 mist..... zit er in het echt weer op...  Was wat aan het knoeien met het foto's maken...  Ben benieuwd wat jullie van de foto vinden...

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje 

16 opmerkingen:

  1. Foto is prima Trijntje en ik zie je pareltje die er een beetje treurig bij hangt haha Je hebt je weer lekker uitgeleefd met borduren, heel mooi gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke fleurige kaart met de amaryllissen! Volgens mij heb je ondertussen een nieuwe foto geplaatst, ik zie er geen die er treurig bijhangt:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een pracht van een kaart geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduursel en plaatje. past mooi bij elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie ook geen missende parel, het is een prachtig patroon en ook een mooi plaatje gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje heb je geborduurd.
    Ik mis ook geen parel.
    Mooi plaatje.
    Netjes afgewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie chique kerstkaart. Een mooi borduurpatroon en je hebt zeker een nieuwe foto gemaakt want ik mis ook geen parel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart laat je zien Trijntje! Prachtig geborduurd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig bij elkaar en ik zie 4 perfecte pareltjes Trijntje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige frisse Kerstkaart!
    Mooi borduursel,past mooi bij het plaatje.
    Je bent een kei in het plaatsen van de teksten. Ik weet nooit waar ik ze moet plaatsen😊.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 18!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geborduurd heel mooi plaatje.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje in die traditionele kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje met prachtige bloemen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart. Leuk met het label er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kerstkaart Trijn, mooi patroon en prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig borduurwerk en een mooi kaartje, heel fijntjes!
    Bedankt voor je leuke bezoekje aan mijn blog, Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje