09 september 2019

25,45 en 65 jaar

Hallo allemaal.

Deze keer heb ik 3 kaarten met cijfers.  Ik kwam op het idee toen een oud collega van mij 25 jaar in het vak zat... en er werden 2 andere dames 45 en 65 jaar... voor die 2 vond ik deze kaart ook wel wat.  De borduur patronen heb ik op Pinterest gevonden.  De borduur mal is van Marrianne design CR1454. Papier had ik nog in de doos. Heb oa papier uit blokjes van craft for you gebruikt en van prima marketing Sweet fairy.


De bloemen gemaakt met COL1323, blaadjes met CR1243 en de vlinder met CR1354 al deze mallen zijn van Marianne design.







Zelf vind ik het leuk om te zien dat je met ander papier ook weer heel andere kaarten krijgt.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Allemaal nog een fijne dag.

Groeten Trijntje 

31 opmerkingen:

  1. Heel mooi die geborduurde kaarten! Borduren vind ik ook leuk, alleen nog niet met kruissteekjes gedaan. Mallen liggen nog ongebruikt, snel ermee aan de slag ;) leuk hoe je de borduurtjes met bloemen hebt afgewerkt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je weer! Miste je me in m'n lijst... Oude Blog kon ik niet meer op inloggen, heb toen een nieuwe gemaakt. Even bijwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes zijn het zo geworden, mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten geworden! Erg mooi met de geborduurde cijfers! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten zijn het zo geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn inderdaad alle 3 heel anders qua sfeer en uitstraling. Maar alle 3 even mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie hele mooie kaarten. Zien er verschillend uit met ander papier,als achtergrond.
    Leuk gedaan, mooi geborduurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn ze leuk Trijntje.
    En idd heel anders doordat je ander desingpapier gebruikt.
    Was ik ook maar zo handig met naald en draad, had van het weekend drie kaartjes nodig voor mijn schoonmoeder, met 50 en 55 jaar getrouwd!! zouden deze ook heel leuk voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie prachtige kaarten met mooi geborduurde cijfers. Prachtig papier ook. Inderdaad, zo zien ze er alle drie anders uit, met andere kleurtjes en papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn superleuk geworden Trijntje! Leuk om te zien hoe verschillend ze zijn door het design papier. En die bloemetjes blijven mijn favoriet. Je hebt me op een idee gebracht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn 3 prachtige kaarten en door het verschillende designpapier zien ze er toch anders uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn alle drie ontzettend mooi. ja, ik mag ook graag hetzelfde idee aanhouden, maar dan met ander papier, zo leuk om te zien dat je dan een heel andere kaart lijkt te hebben, prachtig Trijntje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan Trijntje en natuurlijk met de door jou geliefde borduurpatroontjes. Gaaf hoor. Hoe is het met je Moeder? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn drie hele mooie kaarten geworden Trijntje!..inderdaad door het verschillende papier ziet de kaart er toch elke keer weer anders uit.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaartjes Trijntje ! Echt leuk dat borduurmalletje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie kaarten. Allemaal verschillend door het desingpapier, heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze leuk Trijntje, zo krijg je wel originele kaarten, zien er toch anders uit, door het papier gebruik
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend toffe jubileumkaarten heb je gemaakt Trijntje!
    Daar zullen de ontvangers vast en zeker erg blij mee zijn geweest!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaarten Trijntje. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hè om cijfers te borduren en je hebt je weer goed uitgeleefd Trijntje ...prachtig geworden! Ik heb ook nog een borduurtje liggen, maar moet er nog een kaartje mee maken lukt vast wel vd week! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaartjes zo met die geborduurde cijfers!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat super leuk die geborduurde cijfers!! Weer eens wat anders. Mooi met die bloemetjes erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes Trijntje en de vlinder zit erop ;-)
    Succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi met de geborduurde cijfers. Daar wordt je oog echt naar toe getrokken. Het was dan ook even zoeken naar de vlinder ;-)
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD CHallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi kaartje maar mijn mening voor thema vlinders vind ik het wat weinig vlinder.
    Leuk dat je mee doet aan onze "vlinder" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hele mooie kaart
    alleen jammer dat er maar weinig vlinders op de kaart staan
    bedankt voor het meedoen aan het thema vlinders
    groetjes jolanda bongers
    dt marianne design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart maar mis ook wat meer vlinders zoals het thema luidt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaarten maak jij.
    Vraagje: Ik heb ook een mal om die kruissteek te maken maar als ik hem door de machine haal komen niet alle gaatjes er bestaat uit... Wat doe ik niet goed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zie nu deze mooie kaarten prachtig. Ga 45 gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje