03 december 2018

Lila verjaardagskaart met bloemen

Hallo allemaal.

Deze keer heb ik een  verjaardagskaart gemaakt. Met behulp van de uitdaging bij http://2sistersontheblog.blogspot.com/2018/12/challenge-22.html   Daar is een bingo uitdaging



Heb met onderstaande kaart bingo met Vierkant-tekst-kant/lint





 Voor het maken van de kaart de mooie nieuwe mal van Marianne design LR0553 gebruikt. Heb de mal 2 keer gestanst in het vierkant , uit designpapier pretty paper bloc fleurique. Nu heb je een vierkant kader op de kaart. Het plaatje is van Matty,  de ronde stans CR1248 . De takjes en blaadjes zijn gemaakt met CR1432. gemaakt met design papier uit het pretty paper bloc Aqua color. de tekststempel is van Marianne design CS0987.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden

Heb genoten van alle leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag.

Groeten Trijntje

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan met de mal Trijntje!
    Leuk dat je weer meedoet deze maand bij onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardagskaart heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart mooi van kleur ook ik hou hiervan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart in deze mooie kleuren,leuke challenge, dan kun je lekker kiezen, ik hoop dat mijn verjaardagskaart op tijd is, alvast een hele fijne verjaardag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Mooi papier en plaatje, helemaal mijn kleuren. Prachtige nieuwe mal ook, die je gebruikt hebt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Trijntje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verjaardagskaart is heel mooi geworden, de takjes en blaadjes passen er super bij met dit design papier.
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart in mooie kleur en een mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje is dit Trijntje...prachtige kleurtjes en schitterende details allemaal...
    Ik wens je een super leuke verjaardag morgen...Mijn kaartje komt wat later aan...de bus was al gelicht vanavond...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje is dit geworden met de mooie nieuwe mal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEFELICITEERD met je verjaardag en een leuke dag gewenst.
    Je kaart is ook heel mooi .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Trijntje. Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit beeldige bloemetje heb jij vandaag zeker verdiend Trijntje, happy happy B-Day!!
    Hoop dat de kaart vandaag nog komt maar vrees het ergste ivm de drukke tijd en ik was laaaat, haastige spoed is zelden goed dus helaas geen toppertje, volgend jaar beter!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Trijntje, mooie details en prachtig in deze kleuren! We hebben gelezen dat je ons kaartje hebt ontvangen, wat leuk! Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje en wat een mooie fijne takjes heb je gebruikt! Ik lees bij de reacties dat je jarig bent geweest dus nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke dag gehad.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje