19 juli 2018

Kerstkaart week 29

hallo allemaal.

Het beloofd weer  warme donderdag te worden op  kerstkaartendag bij  https://52weekstochristmas.blogspot.com/2018/07/kerstkaart-week-29.html   .  Ik ben blij dat ik buiten lekker onder de parasol kan freubelen. Heerlijk. Gisteren eerst het huis door,  Moet  toch ook gebeuren. De ramen moesten  van binnen weer eens gedaan worden. Maar na de lunch lekker de tuin in. Had dit idee op pinterest gezien.
 Ben aan de slag gegaan met een DDenD mal. had eerst een ander plaatje maar kon het papier er niet bij krijgen.... Dit plaatje past mooi bij dit designpapier van Noor en de kleuren combi wit en kraft.


Het plaatje komt uit een pakje van Marianne design.  Denneboompjes zijn de eersten van Marianne design en altijd nog erg leuk. De witte nog even door een mal gehaald met sneeuwvlokjes. De bruine is van mooi karton gemaakt van Joy. De vierkante mal is ook van Marianne design. Ook een hele mooie. De kaart aangekleed met een strikje, Nog wat a. Het is haaast niet te zien maar aan de strik hangen nog een paar sterren. Het labeltje met een rood koordje eraan gezet. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Heb de kaart buiten op de foto gezet het is best lastig met dit weer.

Wij stappen straks op de fiets om een rondje te maken. Dus jullie zien me later wel verschijnen.
Ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen.

Groeten Trijntje

33 opmerkingen:

  1. Als ik op je blog kom verschijnt er een tropische plaatje en kom je meteen al in een zomers sfeertje wil daar wel zitten op het strand windje door mijn haren zie het helemaal zitten.
    Maar nu creëren we het in Nederland ,wanneer komt dit nu voor dat het al zo lang mooi weer is.
    Jullie genieten er ook van lekker fietsen , veel plezier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de neutrale kleuren van deze kaart prachtig bij elkaar passen. Mooi hoor!
    Lia xx
    PS: welkom als volger van mijn blog. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is ook weer prachtig , mooie kleuren bij elkaar
    Moest dit ook nog even vermelden was het helemaal vergeten, werd afgeleid door het zomerse plaatje
    groetjes Marjan..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Trijntje, inderdaad smorgen maar vroeg door het huis en de nodige klusjes doen...
    daarna wordt het te warm.

    Liefs en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartmodel en heel mooi uitgewerkt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart geworden Trijntje. Leuk met die ster achter het plaatje, het metalen hoekje is er ook heel leuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met deze kleuren en dit model! Leuk gedaan ook dat hoekje bij het plaatje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je weer gemaakt Trijntje.
    Mooie kleurtjes!

    Groetjes,
    Yvonne DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met mooie mallen en een nostalgisch plaatje
    Veel fietsplezier ,het is er echt weer voor smorgens doegh
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De oudere mallen blijven nog mooi hoor! Ik gebruik dit boompje ook nog vaak.
    Het is een heel mooi kaartje in deze kleuren!
    En nu lekker fietsen, veel plezier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaart! Ik heb hem even vergroot om hem beter te bekijken. Leuk model en mooie kleuren. Je hebt er echt werk van gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kerstkaart Trijntje! Heb dat boompje van Marianne ook nog heb dat zoveel gebruikt dat ik heel voorzichtig moet oppakken de randjes zijn door het vele gebruiken zo scherp geworden dat ik er mijn vingers aan open haal.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooie kaart, prachtig, dat wit met kraft ! Heel mooi plaatje en versieringen ! Geniet van je fietstocht ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat boompje blijft leuk, ik heb deze ook nog. Je hebt weer een hele mooie kerstkaart gemaakt, leuk plaatje, bijpassend papier en mooie stansen, leuk dat rode strikje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een pracht van een kaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer een plaatje Trijntje. Ook de "oude stansjes" blijven leuk, ik zie ze graag verschijnen :)
    Inderdaad lastig foto's maken maar je kerstkaart staat er mooi op hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ijver met dit warme weer, ik doe alleen het hoog nodige in huis. Je kaart is prachtig. De boom blijft leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw prachtig. Kraft en wit is ook zo mooi hè? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja heel mooi vind ik je kaartje. Een andere vorm is toch altijd leuk. Ik maak buiten de foto's in de schaduw. Dan komen de kleuren vaak het beste uit.
    Lekker hoor, fietsen met dit weer. Wij gaan morgen wandelen. Ik hoop dat het een wandeling is waar je niet steeds in de volle zon loopt...We gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, leuk het rode strikje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie kaart Trijntje.
    Mooie combinatie van kleuren bij het plaatje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend is dit geworden Trijntje. Heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Trijntje !!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, Trijntje! Heel geslaagd.
    Ik heb laatst ook in de tuin geprobeerd te knutselen, maar er waren telkens windvlaagjes en dan blues alles weg. Niet mijn ding :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal leuk geworden
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kaaret met prachtige details!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart zeg ! Ja heerlijk weer nu om te fietsen he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooie kerstkaart Trijnje! Dankjewel ook voor de prachtige verjaardagskaart die ik ontvangen heb! Lekker fleurig en zomers!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart is prachtig! Dapper dat je het nog steeds volhoudt, ook met dit warme weer.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Trijntje!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super kaartje Trijntje!! Echt weer een toppertje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje