30 juli 2018

Geborduurde bloemige felicitatie kaart

Hallo allemaal.

Het blijft maar zomer. Heerlijk . Niet klagen al was het vorige week erg warm.  In de schaduw blijven en rustig aan doen. Het is nu iets koeler maar heerlijk .
Deze keer heb ik een borduurkaart. Het is al even geleden dat jullie een borduurkaart van me hebben gezien. Was er even af....  Maar ben weer wat begonnen. Soms is het lekker even buiten  met een borduurtje in handen. Zelf blijf ik borduurkaarten altijd wel erg leuk vinden.


Heb  de kaart gemaakt voor de uitdaging bij http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/07/challenge-2-alles-mag-optie-paars.html  . Dat is een nieuwe challengeblog voor borduurkaarten.  Daar wilde ik wel aan meedoen en nog net op de valreep de kaart klaar.

Vandaag staat er  een  zomerse kaart op het blog van  http://delagehoeve.blogspot.com/ Dus als jullie nieuwsgierig zijn klik gerust op de link.

Heel fijn dat er nog zoveel mensen even een kijkje op mijn blog nemen. Altijd erg leuk als je reacties krijgt.  Bedankt ! Zelf ben ik wat minder op de bloggen.  Als we vrij zijn vaak met de fiets op pad. We nemen het er maar van met dit mooie weer. Voor je het weet is het voorbij. Groeten Trijntje

PS Ben met deze kaart in de top 3 gekomen bij http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/07/hallo-borduurkaarten-liefhebsters.html Hoe leuk kan het zijn? 

18 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je Trijntje dat je nu even lekker gaat fietsen. Heerlijk toch of niet en je kunt de hele winter nog weer binnen zitten. Je hebt overigens wel weer een hele mooie borduurkaart gemaakt vin ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurkaart heb je op de valreep nog gemaakt, mooi patroon en plaatje! Geniet maar lekker van het mooie weer, en het ziet er naar uit dat dit weer nog even blijft, het bloggen komt vanzelf wel weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge wat is dit een mooi patroon! Prachtig geborduurd. Heerlijk om dat buiten te kunnen doen. Met dit weer doe ik niet zoveel buiten (ja, de was en lezen) En bloggen dus. Nu zit ik ook heerlijk buiten. Nog niet zo afgekoeld, maar dat komt hopelijk nog.... Geniet van het mooie fietsweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd Trijntje, een hele mooie kaart.
    Wij hadden echt een beste regenbui, gisteren lekker koel, vandaag alweer een warme dag, je kunt zo weinig doen vind ik en fietsen gaat niet echt..maar alles beter dan regen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Trijntje,heel mooi patroontje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie geborduurde kaart met mooi bijpassend plaatje. Zelf vind ik borduren ook leuk om te doen en ook handig dat je dit gemakkelijk buiten kunt doen. Vaak neem ik daarom wat geprikte kaarten mee tijdens onze vakantie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie geborduurde kaart heb je gemaakt.
    Gelukkig verleer je dat nooit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend borduurwerk heb je gemaakt. De afwerking is ook perfect!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart Trijntje.
    Hier zijn we ook niet zo vaak op de blog...heel veel buiten en het knutselen schiet er ook bij in.
    Merit heeft nu vakantie ...en ik krijg over twee weken,dus de komende tijd zal er nog niet zoveel actie zijn bij ons blogje.
    Geniet van het lekker weer inderdaad een beetje minder warm...wel zo lekker voor veelmensen.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trijntje wat leuk dat je op "de valreep" meedoet.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt!
    Mooi geborduurd.Alles past mooi bij elkaar.
    Ik borduur ook graag buiten, heerlijk onder de parasol.
    Bedankt voor je deelname bij Steelsteekje Challenge 2!
    Geniet nog van de mooie dagen :)
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je geborduurd Trijntje!..blijf ze ook altijd mooi vinden. Zelf heel veel geborduurd maar sinds ik mijn kleurpotloden heb is het borduren gestopt.'
    Groot gelijk nu het lekker weer is erop uit bloggen komt in de winter wel weer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb tijdens mijn fietsvakantie in Vasse veel moois zijn voorbij komen op je blog. Prachtige kaarten tot in de puntjes afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Een hele mooie borduurrand die weer perfect past bij het plaatje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooi geborduurd kader Trijntje. Zo fijntjes en hele mooie kleurtjes. Een prachtige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend borduurpatroontje. En de kleuren passen perfect bij het plaatje.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super kaart Trijntje!! En ik snap dat het heerlijk borduren is in de schaduw.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fleurige kaart, Trijntje! En wat een engelengeduld moet jij hebben, want je borduurwerk is heel fijntjes! Knap gedaan.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje