17 juli 2018

Deze kaarten heb je af en toe ook nodig

Hallo allemaal.

Ik heb een paar condoleance kaarten gemaakt.. Ik had  deze kaarten nietmeer en ik wil ze graag op voorraad hebben. Moet ze niet op het laatst maken. Dat vind ik dan lastig. Op het blog van https://delagehoeve.blogspot.com/ heb ik een kaart met bloemen gemaakt. Als jullie nieuwsgierig zijn . Klik op de link.
De onderstaande kaarten heb ik met een stempels van Noor gemaakt . Het papier had ik nog in de bak.





Zelf vind ik dit wel een neutrale kaart. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Genieten jullie van het warme weer? Wij wel we ! We fietsen veel als we vrij zijn.

 Groeten Trijntje

19 opmerkingen:

  1. Die kaarten hebben we inderdaad soms ook nodig, ze zijn wel erg mooi en stijlvol geworden hoor ! Wij genieten ook van het warme weer in onze nieuwe tuin, echt heerlijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stemmige kaarten! Geniet lekker van het fietsen met dit mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes
    veel fietsplezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan Trijntje het zijn niet de makkelijkste kaarten om te maken, vind ik dan. Ik stap zo op de fiets samen een rondje toeren met een vriendin!
    Even doorbijten met je werk dagen en dan weer heerlijk er op uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig heb ik afgelopen week bijna dezelfde kaart gemaakt...Dus ik vind hem mooi!
    Geniet maar van alles.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind ze heel stijlvol
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie condoleance kaarten Trijntje.
    Die wil iedereen wel op voorraad hebben.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie condoleance kaarten. Ook je voorbeeldkaart voor de De lage Hoeve is mooi. Het is inderdaad fijn om dergelijke kaarten op voorraad te hebben. Geniet van je fietstochten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, rustige condoleance kaarten,handig om op voorraad te hebben. Helaas geen enkel resultaat met de Botox, morgen overleg met de revalidatiearts.. Ik vind het nu echt veel te warm en volgende week wordt het nog warmer, daar moet ik even niet aan denken
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaartjes. Ja je kunt ze eigenlijk altijd maar beter op voorraad hebben. Zulke dingen komen vaak onverwachts. Ik vind ze erg mooi! Ook die met de bloemen is stijlvol. Je hoort mij niet klagen hoor. Ik voel me net aan het kamperen in ons eigen huis We leven de hele dag buiten tot de muggen het van ons overnemen ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad fijn als je deze op voorraad hebt. Mooie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart wordt ook altijd wel gewaardeerd . Zelf maak ik geen condoleance kaarten, dus tref je ze ook niet aan in mijn voorraad.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijvolle kaarten. Ik breng twee keer per week post rond dus ik ben wel een klein beetje klaar met die warmte. Maar ja regen is ook niet alles.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie, stijlvolle kaarten hoor Trijntje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn heel mooi en ingetogen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje