15 maart 2018

Kerstkaart week 11

Hallo allemaal

Vandaag kerstkaartendag bij https://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/03/kerstkaart-week-11.html  alweer een week voorbij. Het is vandaag een stralende dag. wel een koude wind. We krijgen nog weer een paar koude dagen.... Nog even wachten op het voorjaar.
Het is me deze week gelukt om een kerstkaart te maken . Heb de schets van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2018/03/challenge-maart.html  gebruikt.  Heb wat verschillende papiertjes gebruikt maar zoals jullie zien bijna helemaal weggewerkt met frantage...


Het plaatje is van Gerda. Alle papiertjes om gestikt met de hand. Dat doe ik altijd op de bank voor de tv. Een stukje kant erop gezet. Voor de afwerking de leuke poinsettia  mal van Marianne design gebruikt. Een touwtje met een bedeltje een paar plakparels . Meer vind ik niet nodig.  De kaart heeft ook bingo bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2018/03/anmacreatief-challenge-78-maart-2018.html    met bloemen, metaal en vintage.  en parels,bruin en vintage.   Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

 Vandaag  is Leny  jarig . Ze heeft natuurlijk een kaart van me gekregen. Hieronder zien jullie de kaart De kaart staat ook op het blog van http://delagehoeve.blogspot.nl/2018/03/voorjaarskriebels.html      als jullie op link  klikken zien jullie wat voor materialen ik heb gebruikt. 



Ook wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op de kerstkaart van vorige week
 Groeten Trijntje

41 opmerkingen:

  1. Oh wauw, bij jou is al een sneeuwstorm langs geweest Trijntje..hihi. Mooi zoals je dat "besneeuwde" effect hebt bewerkt. Ik vind het een beauty met een vintage uitstraling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zorg wel voor special effects op je kerstkaart Trijntje met je frantage! Ja ik vind het prachtig, het doet snowy en winters aan en al die stikrandjes maken het weer af samen met de mooie poinsettia toef! Prachtig weer!!! En nu ga ik echt boodschappen doen...hamsteren whaha zodat ik voorlopig daar de deur niet voor uit hoef ...sneeuw en -15 gevoelstemperatuur....tis me wat!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty, en zo veel op te zien.
    Ik vind dat knap !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart Trijntje, mooie mallen en papier.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke winterse kaart, heb je gemaakt.
    <ooi met al dat frantage (moet ik ook weer eens tevoorschijn halen)
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart en een prachtige kaart voor Leny!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met een leuk plaatje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, leuke afbeelding. En wat een werk, al het papier omstikken met de hand. Geeft wel een mooi effect.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vintage kerstkaart is prachtig , maar ook die gezellige voorjaarskaart is geweldig mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie vintage kaart en die frantage is ook erg mooi gedaan! Ziet er echt winters uit en je plaatje is prachtig.Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart ziet er weer prqchtig uit mooi met het stikrandje erom heen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige winterse kaart, zo mooi versierd en ook nog met een stikrandje ! En toepasselijk voor het komende (koude) weekend. Ook de kaart voor Leny is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Trijntje, leuk dat je bij mij langs bent geweest! Ik heb me ook bij jou aangemeld hoor ;-).
    Leuke kaarten maak je ook. Ik zie dat je frantage hebt gebruikt, heb ik ook maar gebruik het niet zo vaak, moet ik toch wat vaker gaan doen, zo'n leuk effect geeft het. Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooie en verzorgde kaart. Daar zit veel liefde in! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk bedankt voor je deelname bij Cheerful sketches

      Verwijderen
  15. wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel erg leuk en mooi tafereeltje
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, winters kaartje heb je gemaakt.
    Leuk met alle details. De stikrandjes zijn super geeft zo'n mooi effect.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart en dat Frantage maakt het op en top winter, super mooi Trijntje!
    Ondanks de zon vond ik het berekoud bij het boodschappen doen dus heb een berg ingeslagen en steek geen neus meer buiten de deur tot dinsdag BRRRRR.....ben er wel zo klaar mee en heb meelij met de vogeltjes die al in de lente-mood zijn!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijke winterse kaart. Veel om te zien.
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart. Echt een nostalgisch gevoel krijg je er bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je prachtige kaart heeft echt een winters karakter door het frantage, ik ken het niet. Super met de geborduurde stiksteekjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van een besneeuwde kerstkaart naar een vrolijke lrntekaart in een paar alinea's...
    Schitterend Trijntje!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 2 hele mooie kaartjes Trijntje. Ik twijfel wel over de bloemetjes op je kaart of dat echt viooltjes zijn die wij vragen voor onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een regelmatig stiksel, ik zou nooit vermoeden dat je dat met de hand doet! Prachtig kaartje hoor! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb ook een poosje frantage gebruikt, het staat wel mooi winters ook je plaatje is heel mooi.Ook je kaartje voor Leny is top
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooie kerstkaart, Trijntje.
    En ook voor Leny heb je een erg mooie kart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie nostalgische kaart Trijntje. En voor Leny heb je ook een mooitje gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig sfeervol kerstkaartje heb je gemaakt. En die voor Leny, ook helemaal top!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt deze week Trijntje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Trijntje,

    Wat een werkje maakte jij van jouw kaart... Mooi gedaan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaarten Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow Trijntje ik vind je kaart super mooi. Frantage? Ook weer een nieuw begrip. Ik leer nog steeds. Maar het ziet er allemaal heel mooi uit.
    Fijn weekend!
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie effect geeft frantage op je kerstkaart ,super
    en je lentekaart daar spat het voorjaar lekker van af Trijntje . Fijn weekend en tot blogs van Epie .....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kerstkaart! Heel erg mooi.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kaartje Trijntje.....en ik zag nog veel meer moois voorbij komen.....heb even teruggekeken!
    Bedankt voor je lief berichte op mijn blog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt....bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje