22 februari 2018

Kerstkaart week 8

Hallo allemaal.

Vandaag op deze stralende winterdag heb ik op de valreep nog een kerstkaart kunnen maken... Dus doe weer mee bij https://52weekstochristmas.blogspot.nl/2018/02/kerstkaart-week-8-challenge-februari.html  Had dit knipvel van Le Shuh nog  in de map het is officieel een piramide vel. Maar om de plaatjes zo op te plakken vind ik niet mooi. Dus het eerste plaatje op geplakt.



Heb wat oudere mallen  mallen gebruikt . De meeste mallen zijn van Marianne design. De handschoentjes zijn gemaakt met een mal van memorybox. Ben best benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 

Kom vandaag later op de dag  of morgen bij jullie langs. Vandaag heb ik de knutseldag met mijn moeder....

Ik hoop dat jullie van het mooie zonnige maar koude weer kunnen genieten. Achter het raam is het ook heerlijk... Groeten  en tot snel Trijntje

38 opmerkingen:

  1. Als ik je kaartje zie, dan denk ik o,ja frantage moet ik ook weer eens pakken, hihi Het is weer een heel mooi kaartje Trijntje lekker snowy!!! Gezellige knutseldag met mams hoor! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Trijntje , je wanten hangen klaar !!
    Fijne donderdag van Epie .
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje ik heb deze plaatjes ook nog ga ze vast ook nog gebruiken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart Trijntje. Ik ben het met je eens dat het plaatje zo mooier uitkomt. Leuke stansen heb je gebruikt. Gezellig zo samen aan de knutsel, geniet ervan.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart. Ik hou ook niet van pyramidekaarten maar alleen het 1e plaatje is een heel goed idee! Fijne dag vandaag met je moeder.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtige kerstkaart geworden , Trijntje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje heb je gemaakt. Ik hou ook niet van die piramide vellen het wordt er nooit mooier op.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe ik ook vaak met knipvellen, gewoon het onderste (eerste) plaatje gebruiken. Kan toch prima! Je kaart is heel mooi! EN het plaatje is erg lief!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Trijntje en een leuk plaatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart Trijntje!
    Vind het een prachtig plaatje maar die piramide kaartjes vind ik ook minder...dus slim opgelost om alleen het eerste plaatje te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook hier geen zon te zien vandaag Trijntje en je hebt dus een perfecte knutseldag met je moeder uitgekozen. Mooie kaart en slim om er geen piramide van te maken, dit is veel beter!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Mooi van kleur en leuk met de oudere mallen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, winters kaartje met een prachtig plaatje.
    Vanmorgen was het heerlijk met de zon erbij, nu is het echt ijskoud..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is echt een heel mooie, stemmige winterkaart geworden, Trijntje! En leuk inderdaad om ook even met oudere mallen aan de slag te gaan.
    groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een echt winters kerstkaartje! Mooi met die "oude" mallen. Ze blijven mooi en kan je toch altijd gebruiken. Niks mis mee! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooi, winters tafereeltje ! geslaagd kaartje
    fijn dat je er deze week weer bij bent !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi winters kaartje, prachtig! En leuk zo'n knutseldagje samen met je moeder.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi winters kaartje, Trijntje. Zo toepasselijk.
    Gezellig dat je knutseldagje met je moeder hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk plaatje! En mooi zoals je het met de mallen verwerkt hebt tot een mooie kerstkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie nostalgische kaart, die frantage geeft een mooi effect!
    Hopelijk had je een fijne knutselnamiddag met je moeder!
    Mooie foto met de helleborus bovenaan je blog!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie winterse kaart heb je zo gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart is dit geworden, iedereen is het er over eens dat het plaatje op deze manier veel mooier is. Leuk met al die "oudere" mallen die je gebruikt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooie kaart, leuk plaatje en prachtige mallen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje! Die handschoentjes zijn echt super schattig. En een mooi plaatje!

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart met mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je heb een heel lief plaatje gebruikt en de kaart is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke kaart! Lief plaatje en mooi met die mallen erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je een mooie kaart heb je om het prachtige plaatje heen gebouwd. Hier wil ik wel lopen maar het is me echt te koud. Net wat je zegt, achter het raam is het ook goed toeven.
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je kerstkaart om op te eten Trijntje, wat heb je deze mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. PRACHTIG is dit kerstkaartje Trijntje, er is weer zoveel moois op te bewonderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kerstkaart Trijntje!! Past zo mooi allemaal bij elkaar.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een echte kerstsfeer op deze kaart !!!
    Mooi !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk dit kaartje Trijntje en ik gebruik ook vaak alleen het onderste plaatje!
    Geniet van het mooie weer!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi kaartje, tof winters sfeertje!
    Dankjewel voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging.
    grtz. Colien {52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  36. weer een heel mooi kaartje heb je gemaakt met dat wintertafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart Trijntje !
    En heel erg bedankt voor je prachtige kaart ! Ik vond hem superleuk met de tulpen want dat zijn mijn lievelingsbloemen !
    Dankjewel !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje