19 november 2017

Verjaardagskaart met rozen 2

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen donderdag. Fijn om te lezen

Vandaag heb ik een kaart gemaakt volgens de schets van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/10/challenge-november.html  heb een leuk plaatje van Gerda gebruikt. kleine mal is van Noor en de grote van spelbinders




Het was weer een heel gezoek om er designpapier  bij te vinden. Verschillende merken  gecombineerd..  voor de afwerking witte details gebruikt anders wel erg roze en zo vind ik het zelf wel leuk.  Heb het verder vrij rustig gelaten... Ben benieuwd naar jullie reacties.
Nu de kaart op de foto staat denk ik misschien had ik even een stikrandje erom heen moeten zetten maar te laat,... Heb de kaart uit elkaar gehaald en een stikrandjes erom heen gemaakt.Het moet wel naar de zin zijn.... toch? De kaart had al heel even op mijn blog gestaan. Nu ben ik echt tevreden over mijn kaart..

Bij het blog van http://mariannedesign.blogspot.nl/2017/11/challenge-189.html ben ik bij uitdaging 188 met onderstaande tweede geworden. Hoe leuk kan dat zijn...


Vanmiddag ga ik met mijn moeder aan de knutsel. Wij waren een paar daagjes naar Amsterdam. We hebben ons daar prima vermaakt. Donderdagavond naar een uitzending van de wereld draait door. Heel leuk. Wij waren bij een leuke uitzending. Begon triest maar eindigde heel vrolijk met ome Willem. Vrijdag naar de Hermitage geweest. Prachtig. Groeten Trijntje

20 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous! I love all the vintage pink and neutral tones, and the white frames really pop against them! Your image is beautiful and all your bling is simply divine! What a stunning creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Trijntje.....je hebt er toch nog een stikrandje om gemaakt....heel mooi!
    Gefeliciteerd met je top plekje....wat leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie kaart Trijntje zo leuk dat plaatje met die roosjes erop...en het stikrandje is ook een prachtig detail...Ik was de verschillen aan het zoeken van je 2 kaartje en kon er zowaar geen vinden.....maar nu begrijp ik je verhaal...
    Ook nog gefeliciteerd met je winnende kaartje...geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke sketch ook
      Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches

      XX Rosina
      DT Cheerful Sketches

      Verwijderen
  4. Ja die had ik heel even voorbij zien komen, lees je verhaal en denk...geen stiksteekje, ik zie er toch een maar je hebt dat dus later toegevoegd als ik je zin nog even goed overlees!! Die witte mallen maken het idd fris en wat passen die 2 verschillende merken goed bij elkaar!
    Tof dat je met je oh zo anders dan Trijntje-normaal-kaart hebt gescoord bij MD, super!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart met die rozen, Trijntje. Stiksteek en bedel met strik maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie kaart en gefeliciteerd met je top kaartje Trijntje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart.
    Wat leuk dat je het nog even 'af' gemaakt hebt met een stikrandje. Geeft het wel iets extra's
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het stikrandje geeft net iets extra's. Het is een mooie kaart geworden. Gefeliciteerd met je tweede prijs bij MD. Leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en dat stikrandje maakt het helemaal af Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Trijntje ik had hem al gezien en door het prutsen met een reactie achter laten, wat ik niet kon, had je hem terug gezet in concept, whaha Ik vond het al een mooi kaartje, maar ja nu nog veel mooier, hihi Gefeliciteerd met je prachtige prijs bij MD, dat is mazzel hebben hè! Wat heeft Mama Martje toch een plezier om met jou samen te knutselen! Tot donderdag Trijntje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart gemaakt en gefeliciteerd met je nominatie. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige rozenkaart!
    Leuk met rose en wit. De stik rand voegt echt iets toe.
    Heel mooi!
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Je hebt leuke dingen gedaan, nu nagenieten:)
    Fijne week en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel mooier met het stikrandje Trijntje, leuke stansen en een mooi plaatje,ziet er super uit.. en leuk dat je in de prijzen viel,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo'n mooie kaart Trijntje. Lekker zoet!! Combineert mooi met het plaatje. En het stikrandje maakt het wel af. Vroeger zou ik het net zo gedaan hebben. Alles er weer af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. Gefeliciteerd met je 2e plek bij MD!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi romantisch felicitatie kaartje. Gefeliciteerd met je tweede plaats bij MD.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart Trijntje en gefeliciteerd met je winnende kaart. Zo te horen een leuk weekend gehad, gezellig hoor!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een super mooi kaartje geworden!En het stik randje past er prachtig bij leuk dat je een uitzending mocht bijwonen is dat je favoriete programma?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie uitwerking van de sketch laat je aan ons zien Trijntje! Super kleurgebruik.

    Proficiat met je winst bij de blog van Marianne Design. verdient!! en dat is zeker heel leuk!

    fijne dag
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje