16 november 2017

Kerstkaart week 46

Hallo allemaal.

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn sfeerlichtjes. Leuk dat ik ook weer sommigen heb kunnen inspireren. Daar doen we het voor. Lekker ideetjes bij elkaar opdoen.

Alweer donderdag kertstkaartendag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/11/kerstkaart-week-46.html

Heb vandaag een borduurkaart. Dit patroon had ik 2 keer geprikt Voor ons borduurkaartenblog had ik deze gebruikt om een kaart met groen rood en goud te maken. Op het vel van dat plaatje zat er nog eentje die paste ook mooi in dit patroon. Dus nog maar een keer ongeveer dezelfde kaart.. Hier zie je de kaart  https://trijntjeskaarten.blogspot.nl/2017/11/borduren-met-rood-groen-en-goud.html       Bij deze heb ik meer  rood garen gebruikt.



Patroon is van Ann"s PaperArt, plaatje al een heel oudje van Mireille. stempeltje is van Nellie Snellen. Binnenkort kom ik weer bij jullie langs. Groeten Trijntje

41 opmerkingen:

  1. Wat een werk dat borduren! En hoe mooi ook weer ! Groetjes, en fijne donderdag, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart! Mooi geborduurd en het plaatje past er super bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf die borduurtjes zó bewonderen, het is een pronkje Trijntje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een plaatje Trijntje, en ik ben het met Irene eens bewondering voor het borduurwerk!!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een prachtige borduurkaart gemaakt. Het blijft toch mooi zo'n klassieke kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Trijntje, leuk ook met dat strikje erop.
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige fleurige kerstkaart Trijntje dat borduur
    werkje is ook zo mooi geworden rondom de lantaarn.
    Groetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Trijntje !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal mijn ding zo'n klassieke kerstkaart al is heb bij mij heel lang geleden dat ik nog geborduurd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart !!!
    Het plaatje past echt mooi bij het borduurpatroon, wie wat bewaard ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart met prachtig borduurwerk. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer heel mooi hoor Trijntje en je lichtjes vind ik ook super.Wil ze ook maken, maar nog geen tijd voor gehad.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer prachtig geborduurd, en een heel mooi plaatje erbij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze kaart is pracgtig Trijntje en weer zo mooi geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje mooi geborduurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het zo'n kunst dat mooie borduren.....heel erg leuk Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Trijntje! Zoals je dat strikje in die linker bovenhoek hebt gedaan. Top!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo Schitterend geborduurde kaart het plaatje past er mooi bij
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi patroon, handig om hem dubbel te prikken, je combineerde het borduurtje mooi met het plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prachtige kaart geworden Trijntje alles past weer super mooi bijelkaar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie kaart en de blaadjes lijken net echte plantjes!!
    Groetjes Marijke DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel mooi dit kerstkaartje Trijntje...zo een fijn borduurtje erop gemaakt...
    en je sfeerpototjes van je vorig berichtje zijn ook prachtig....geeft heel sfeer met deze donkere dagen in het verschiet...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch blijven de geborduurde kaartjes heel mooi om te zien.
    Deze is ook weer supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kerstkaart Trijntje! prachtig!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend geborduurd kaartje Trijntje! ! En het plaatje past er perfect bij.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooie borduurkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi hoor Trijntje ik heb je gister een mail gestuurd!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig gedaan! Je weet dat ik veel respect heb voor borduursters op papier... ZO knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo zo je bent weer aardig met naald en draad bezig geweest!wat een werk zeg maar het resultaat mag er zijn.
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart en mooi geborduurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie borduurkaart in de traditionele kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De combinatie rood/groen gaat altijd goed voor kerst, sjieke kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi geborduurde kerstkaart Trijntje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kerstkaart Trijntje, mooi borduurwerk en kleurtjes.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zoals beloofd doe ik een beetje later nog een kerstkaartenrondje...
    Het is een prachtig patroon en het plaatje past er inderdaad mooi in/bij, Trijntje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben een beetje laat met mijn kerstkaartenronde maar wat een plaatje is dit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje