24 augustus 2017

Kerstkaart week 34

Hallo allemaal



 Ben er weer! Allemaal bedankt voor de beterschaps wensen.

 Deze keer heb ik een kaart gemaakt in de combi blauw en bruin. De grote mal is van Marianne design LR0470. Een plaatje vanTiny gebruikt uit een pakje cardtoppers 1 van Marianne design. Het designpapier komt uit het pretty paper bloc Artic Winter. 



Omdat er in het papier blauwe sterren zitten heb ik er een blauwe poinsettia van vellum opgezet gemaakt met LR0435. De toef heb ik gemaakt met de volgende mal,en van Marianne design LR0437, LR0438 en LR0286 . Fijne kerst gemaakt met stempelset CS0979. De mal bewerkt met blauwe distress inkt. De bloem mer wat embossingpoeder. Moest nog even improviseren want het plaatje paste  net niet goed in de mal..... daarom in het hoekje een vogeltje gezet. Vind ikzelf wel een leuk detail . De kaart gaat meedoen bij  http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-37-alles-geht-mit-marianne.html en http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-20-anything-goes-with-minimum.html   en bij http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/08/challenge-6.html      Ben best benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

32 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Trijntje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en mooi geheel. De bloem vind ik prachtig. Blauw,bruin en wit, het is een unieke combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je Poinsettia Trijntje en je hebt hele mooie kleuren gebruikt bij elkaar! Hier weer geen kerstkaart en kies toch vandaag om buiten te zijn op mijn vrije dag! want the sun is shining!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart. Prachtig hoe je de poinsettia hebt bewerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel speciaal hou je het blauw in de kaart verwerkt hebt, geeft een mooi accent aan het werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Trijntje, leuk met die toef poinsettia en kersttakken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kleurencombi !
    Mooi geheel Trijntje !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart !!!
    Zo mooi in deze tinten
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lees net je reactie bij mijn kaart, ik jou inspireren en jij mij ....
      Ik dacht net, hoe maak ik dit na en dan toch nog dat het mijn kaart wordt en niet die van jou ;)

      Verwijderen
  9. Ook dit is weer een beeldschone kerstkaart Trijntje, mooie kleuren combi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een prachtige kaart trijntje!
    Het vogeltje is inderdaad een leuk detail.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, Tijntje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan! Je dessinpapier herken ik wel. Heb ik ook nog liggen. Ga dat maar eens weer onder uit de kist diepen.

    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blauw en bruin voor kerstkaarten heeft wel mijn voorkeur. Vind ik zo'n prachtige combinatie. Jouw plaatje vind ik dus ook super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je met deze kaart meedoet aan onze challenge bij 2 sistersontheblog

      Verwijderen
  14. Je kleurcombinatie is super mooi, en het resultaat natuurlijk ook.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, die mal is prachtig, en de bloemen, het mooie plaatje, en het vogeltje, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Trijntje!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi kaartje, Trijntje....blauw met bruin blijft mooi voor kerstkaarten, vind ik....je hebt ook mooie mallen en details gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Trijntje. Je poinsettia met decoratie is een mooie blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart Trijntje! Die mal is idd nogal groot hé, goed opgelost met het (te)kleine plaatje!
    Nancy
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart Trijntje.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Trijntje.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Trijntje,
    leuke oplossing met het vogeltje en de poinsettia van blauwe vellum is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Grote klasse deze kerstkaart Trijntje , de
    Mooie kerstroos geeft een chique uitstraling !
    Fijn weekendje van ....
    Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeeeeel mooi dit kerstkaartje Trijntje...wat een leuke details allemaal prachtig samengesteld in deze schitterende kleurencombinatie...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart leuk met de poinsetta en het vogeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
    Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
    Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
    Liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart, die mal is prachtig, en de bloemen, het mooie plaatje, en het vogeltje, super !
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een schitterende kaart.
    Heel mooi die vellumbloem erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart Trijntje.
    En bedankt voor je 2e inzending bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje