24 juli 2017

Verjaardag 50 jaar met LR0470

Hallo allemaal

Deze kaart staat vandaag op het blog van  http://delagehoeve.blogspot.nl/    Heb me bij het maken van deze kaart laten inspireren door AnjaZ zij had een helemaal witte kaart gemaakt. Ik heb er wat kleur in gebracht met het mooie papier van Craft and You.
Heb de mooie grote mal LR0470 gebruikt, daar zitten de takjes die ik onder de bloem LR0472  heb geplakt ook bij .  De bloem van vellum gemaakt.De dame waar ik deze kaart voor heb gemaakt houdt erg van Blauw. Daarom wat blauw papier erbij gezocht. Dit is van Craft en You.
.


Vijftig is gemaakt met COL1347. Voor de afwerking nog een paar vlinders gemaakt met CR1354. Dat is zo'n leuk malletje. Want een vlindertje pas altijd zo leuk nog even op een open plekje op de kaart.  De kaart gaat meedoen bij http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/07/challenge36-alles-geht-mit-marianne.html     Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Oohh, mooi Trijntje.
    Vind de kleur zo mooi.
    Prachtige details.
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....schitterende kaart Trijntje....prachtige mal heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een verjaardagskaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Sarah zal superrr blij zijn met deze beeldige blauwe kaart Trijntje, mooie mal is dat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige Sarah kaart heb je gemaakt met deze mooie mal. De vellum bloem met de takjes zijn super.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel zo in het blauw!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart Trijntje.

    Fijne avond veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stansen heb je gebruikt.. Ook de
    kleuren zijn erg mooi, je kaart ziet er feestelijk uit
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en feestelijk gedaan. Leuk hoor, ook vind ik deze kleur heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Trijntje.
    Groetje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaartje is het geworden Trijntje!! Leuk om hem in een andere kleur te liften.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem heel mooi! prachtig die bloem en de verschillende takjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart,Trijntje.Prachtige bloem.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Trijntje.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje!
    Leuk met deze grote mal ook de kleur is heel erg mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schitterende kaart Trijntje, wat een mooie mal, de kleuren zijn geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt Trijntje.
    Wat mooi met al die blauwe kleuren.
    De vlindertjesmal is inderdaad erg makkelijk, er past altijd wel een vlindertje ergens.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht van een kaart; mooi combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh,oh, volgend jaar heb ik een 5 in mijn leeftijd staan. Maar ik voel me nog helemaal geen 50 hahahaa...Deze kaart met 50 is super mooi geworden. Ik zag hem al op FB voorbij komen. En dan vergeet ik bijna hier te reageren.
    Ook nog gefeliciteerd met je moeder. Een hele leeftijd en dan nog heerlijk met je knutselen. Hoe mooi wil je het hebben?
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige verjaardagskaart, mooie kleuren en een prachtige mal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje