zaterdag 1 juli 2017

Verhuiskaart met borduurwerkjes

Hallo allemaal

Bij ons borduurkaartenblog is een nieuwe uitdaging gestart. Deze maand mag alles. Maar natuurlijk wel met borduurwerk op de kaart.

Zelf heb ik een kaart voor een nieuwe woning gemaakt. Onze blogdin Anita is onlangs verhuisd en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.  Het ideetje is van Adri. Heb voor het maken een mal van Marianne design LR0470 gebruikt.


Heb de mal met de hand uitgesneden. Het plaatje is van Yvonne knipvel CD10872.  Het patroon is van Crisstien uit hobbydols  196. Wat opgeleukt  met bloemetjes en vlindertjes . Hier http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/    vinden jullie de uitdaging . Doen jullie allemaal weer gezellig  mee. veel succes ermee. Groeten  Trijntje

23 opmerkingen:

  1. Oh, wat heb je mooie kleuren gebruikt voor deze kaart en de extraatjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee om die mal er zo omheen te doen. Prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt super leuk Trijntje!
    Mooi gedaan met de mal eromheen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en fleurig kaartje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vrolijk verhuiskaartje Trijntje ik vind de kleuren bij elkaar erg mooi! Anita was er heel blij mee dat weet ik zeker! Doe je even de zonnedans whaha...fijn weekend hoor!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Trijntje

    Die kaart is heel leuk geworden en mooie kleuren.
    Gr Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Trijntje !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en fris kaartje Trijntje. Prachtig patroon en wat komt dat mooi uit met die mooie mal er omheen. Super hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit leuk bedacht heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit leuk bedacht heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Trijntje, de mal er omheen vind ik prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kaart. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mal heb je hiervoor gebruikt. De kleuren zijn ook zo mooi. Anita zal hem zeker mooi hebben gevonden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Trijntje,
    mooie kleuren en plaatje, het borduurtje past er super bij en mooi afgewerkt..gelukkig kwam vanmiddag dan toch nog de zon,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een beauty Trijntje, ik vind de kleine bloemetjes ook zo leuk! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Trijntje, mooi geborduurd en zo schattig met de bloemetjes.
    Het is een beauty om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat mooi is je borduurwerkje ingelijst een prachtig geborduurde kaart weer Trijntje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele frisse vrolijke verhuiskaart Trijntje. Leuk zoals je de mal gebruikt hebt. Mooi geborduurd weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een mooie geborduurde kaart Trijntje. leuke mal en details! Je kaart hieronder vind ik ook erg leuk geworden. Heel herkenbaar dat je dingen bij elkaar zoekt, helaas blijft het daar bij mij dan bij, zodat ik nu een hele bak met bijeen gezochte stansjes, plaatjes en papier heb.
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Raar, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar blijkbaar niet. Ik had wel last van die robotmeldingen, misschien dat het daaraan ligt. Je kaartje is heel mooi. EN ik wil je nog bedanken voor je mooie kaart die ik kreeg! Leuk om de stempel te zien. Ik schreef al dat ik hem zelf heb en nog niet gebruikt. Inderdaad een mooi voorbeeld. Hij komt op mijn prikbord!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben heel blij met deze mooie frisse kaart!!! In het echt is hij nog mooier en feller van kleur. Echt prachtig!!! Staat hier volop te pronken en als de zon schijnt pakt ie nog een straaltje mee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje