26 juni 2017

Mannenkaart wijn

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op onze beterschapskaarten. Heel leuk om te lezen.
Mijn moeder geniet altijd op vrijdag van onze knutseldag... Ze is nl niet zo mobiel meer en dit is haar wekelijkse uitje. Dus dat houden wij maar zo lang mogelijk vol. We genieten er alle twee van.

Deze kaart heb ik voor het blog van http://delagehoeve.blogspot.nl/  gemaakt . Voor het maken alemaal materialen van Marianne design gemaakt. Oudere en nieuwere  gecombineerd. Het plaatje is van Els EWK1238 . Een knipvel met allemaal leuke plaatjes met wijn.  Ik heb  er een mannenkaart mee gemaakt. Heb mijn favoriete vierkante mal  LR0415 gebruikt . Het designpapier komt uit het lok pretty paper blok just for men. De kaart gaat meedoen bij 
http://jacqueline-pannekoek.blogspot.nl/2017/06/challenge-mannenkaart.html
Daar is de opdracht maak een mannenkaart mag met alle materialen.....


De volgende mallen heb ik gebruikt  druiven LR0366, klimop LR0469. De kaart gaat meedoen bij http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/06/challenge-35-alles-geht-mit-marianne.html     en bij http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/06/challenge-18-anything-goes-with-minimum.html   Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.  Groeten Trijntje

PS heb boven een nieuwe  foto geplaatst.. Die heeft mijn man vorige week tijdens een fietstocht gemaakt!.





13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart ! Vive La France !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Trijntje.
    En wat een schitterende foto heeft je man gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto, mooie kaart en de moeder/dochterdag-freubeldag moeten jullie zeker zo lang mogelijk in ere houden Trijntje!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mannenkaart is dit geworden. Heel fijn dat je moeder nog kan meefreubelen en je man maakte prachtige foto's. Zelf heb ik ook altijd mijn fototoestel mee als we gaan fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mannenkaart,Trijntje.Alles is perfect op elkaar afgestemd.Mooie stansen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die knutseldag met je moeder moet je echt in ere houden, voor alle 2 heel gezellig denk ik.
    Mooie mannenkaart heb je gemaakt met een leuk plaat en je favoriete stans.
    gr.Ans
    p.s.op mijn mobiel kan ik de foto niet zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor een wijnliefhebber. Fijn om zo samen met je moeder te knutselen, zo lang mogelijk vol houden. Mooie foto heeft je man gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtige kaart Trijntje! Dit is ook een van mijn favoriete mallen. Zo'n knutseldag met je Moeder moet je in ere houden zolang het kan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trijntje,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Zo leuk met de druiven en de fles wijn. En ik denk wel eens op vrijdag aan jullie. Zo leuk dat jullie dat doen. En dat je dezelfde hobby hebt. Ik geloof dat de enige hobby die ik met mijn moeder deel, lezen is. Nou dat is niet echt gezellig om samen te doen, als je elkaar niet zo vaak ziet....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. En de foto is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto heeft je man gemaakt Trijntje!
    Je kaart ziet er heel erg gezellig en fruitig uit!
    Wat gezellig dat je samen met je moeder een hobbydag hebt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke wijnkaart Trijntje, prachtig gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje. Mooie mallen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje