05 januari 2017

kerstkaart week 1

Goedemorgen.

Ik hoop dat iedereen goed het nieuwe jaar is ingekomen.
Vorig jaar is het heel erg goed  bevallen om iedere week mee te doen bij http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2017/01/week-1-reminder-challenge.html  Deze week is het gelukt om op de eerste donderdag van het nieuwe jaar een kerstkaart klaar te hebben. Op dit moment ben ik erg druk.  Daarom  een eenvoudige kaart . Die heb je ook nodig en het kwam me nu goed uit.


Voor het maken van de kaart papier van Scrapberrys, Xmas Berries gebruikt. Hele mooie kleuren zitten in het pakje. De stempel is van Studio light en de poinsettia gemaakt met een mal van Marianne design. Ben best benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Het lukt me  niet om van daag nog bij jullie langs te komen. Dat zal later gebeuren. Iedereen een fijne dag en tot later. Groeten Trijntje

39 opmerkingen:

  1. Ik vind de bloem heel mooi op de kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al is het eenvoudig toch is het heel mooi Trijntje, het hoeft niet altijd heel uitgewerkt te zijn. De bloem is een mooie blikvanger. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed begin met een mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart .Rustig prachtige kleuren.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zegt wel eenvoudig maar toch is hij schitterend!
    Deze week ook geen tijd voor een kerstkaart hoop volgende week weer mee te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is een mooie.
    Zo leuk in de roze tinten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent zo trouwmet de kerstkaarten....ik heb er een beetje genoeg van nu, maar probeer het wel een beetje vol te houden weer! Mooi je paier bij de poinsettia, ik vind je kaart erg leuk Trijntje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart.
    De bloem er op is een echte blikvanger.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en wat mooi die stempel in de hoek! Ik vind hem erg mooi gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart ! Heel erg mooie ponsettia !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi,die bloem als echte blikvanger !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In al zijn eenvoud een erg mooie kaart, Trijntje. En wat komt de bloem zo mooi tot zijn recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig met die poinsetta erop !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart in een aparte kleur Trijntje.
    De bloem is een echte blikvanger .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je eerste nieuwe kerstkaartje voor het nieuwe jaar Trijntje..een prachtige bloem erop ...echt de blikvanger

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Mooi is de bloem op je kaart.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Noem jij dat maar eenvoudig ....ik vind hem gewoon heel mooi bijna chique te noemen.En de kleur helemaal mijn smaak.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een heel mooie kaart geworden Trijntje. De poinsettia springt er echt uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al is het een snelle kaart ik vind hem heel mooi Trijntje, mooie kleuren en de poinsettia is super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en gaaf met dit papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja, wij gaan gewoon door,
    ik vind de kleuren erg mooi, prachtige poinsettia en kant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kerstkaart Trijntje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow....wat een prachtige kaart Trijntje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat vind ik dit een prachtige kaart Trijntje, heel mooi papier, schitterend met het kantje en de mooie bloem!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi en stijlvol kaartje, Trijntje. Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit mooi gecombineerd. Ziet er prachtig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Eenvoudig zeg je, ik vind hem in ieder geval heel sjiek.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie strakke kaart, Trijntje! Ik hou ervan.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Práchtig Trijntje, jij noemt 'm eenvoudig maar ik vind 'm top. Hij klopt gewoon helemaal en dat roze met wit is schitterend gecombineerd op deze manier. Mooi die bloem zo als blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kerstkaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi hoe de poinsettia van het papier zo terug komt in d e bloem.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo eenvoudig is deze niet Trijntje met de stikrand langs de kaart! Ik vind hem heel erg mooi!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eén woord: Prachtig!
    Groetjes en fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooie kaart Trijntje. Ik zal toch eens aan de slag moeten, maar ben gewoon een beetje moe van alle versieringen weg ruimen.
    Gelukkig kwam Vito even Nieuwjaarwensen en kon gelijk met Wim aan de slag alles op zolder te zetten. Hoef ik dus niet te doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart! Die poinsetta is erg mooi. Het stikrandje rondom maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hele mooie kaart, erg mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is een prachtige kaart, de poinsetta staat er zo mooi bij Trijntje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. schitterende kerstkaart Trijntje.

    ps zet je kaart in de album in mijn facebookgroep anders telt het niet mee.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje