08 november 2016

Kerstkransen

Hallo  Allemaal


Zaterdag mocht ik demonstreren bij  http://delagehoeve.blogspot.nl/ .   Daar was het  open dag.  Heel gezellig.  Ik heb laten zien hoe de nieuwe krans met hulstblaadjes CR1387 van Marianne design gebruikt kan worden en hoe je mooie kransen kan maken op een kaart.  Verschillende kleuren combineren effen- , design- en of glitter-papier  Dan krijg je leuk effect. De blaadjes wat kneden.  Hieronder  de voorbeelden die ik heb gemaakt


 
Deze kaart hierboven gaat meedoen bij http://de-egel.blogspot.nl/2016/11/november-challenge-23.html kerst in niet traditionele kleuren


De bovenste kaart op hout papier gemaakt zonder plaatje. De onderste met een plaatje van  cardtopper 6 , dit zijn plaatjes van Mattie. Zelf vind ik ze heel erg leuk. Deze kaart laat ik meedoen bij http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/10/challenge-10-anything-goes-with-minimum_15.html    en bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2016/11/anmacreatief-challenge-62-november-2016.html   Hieronder nog een kaart met  vogeltjes en bloemen.


Ben benieuwd wat jullie van deze kransen vinden. Groeten Trijntje

29 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je een demo hebt gegeven met de nieuwe kransmal. Prachtige kransen in verschillende sferen heb je gemaakt. Ik heb de krans onlangs ook aan geschaft en heb nu leuke inspiratie bij je opgedaan. Ik ga er ook maar snel mee aan de slag binnenkort zie je er bij mij vast een creatie mee voorbij komen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkransen laat je ons zijn Trijntje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop inspiratie heb je gegeven! Je kaarten zijn prachtig! Ik heb de krans ook sinds gisteren, nu de tijd nog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooooo....jij hebt je uitgeleefd zeg!!! Super dat je hiermee hebt zitten demonstreren Trijntje...dat was vast een hele gezellige dag! Je kransen zijn een heel inspirerend voorbeeld voor heel velen en een afbeelding eronder is ook heel erg leuk!!! Je hert krans spreekt me qua kleur het meeste aan, maar ze zijn alle drie prachtig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten Trijntje. En wat een werk. Maar erg mooi resultaat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun je veel kanten op met deze krans. Heel mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten heb je met de mooie krans gemaakt, en wat leuk dat je een demonstraties mocht geven je hebt vast een top dag gehad!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeeldkaarten, Trijntje.Het zijn mooie kransen.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn echt gaaf deze kaarten. Die kransenstans is super.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie vorbeeldkaarten heb je gemaakt en alle 3 toch zo verschillend.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat gaaf gedaan zeg! Heel mooi deze voorbeelden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan Trijntje, leuk om te zien hoe je met deze stans zo'n mooie krans op je kaart kunt maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat zien ze er schitterend uit, vooral de bovenste vind ik supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kransen Trijntje, leuk gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kransen zijn echt super mooi Trijntje, ik wind het weer een hele leuke mal met veel mogelijkheden.
    Ik vind je kaartjes alle 3 heel mooi.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Trijntje,
    leuk dat je mocht demonstreren bij de Lage Hoeve ( wel een eind rijden toch ??) Ik vind de kaarten met kransen heel leuk geworden, die in de rustige kleuren met plaatje, vind ik het mooist,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...wat een prachtige kerstkransen, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Trijntje,
    ik vind je kaartjes top! Je laat goed zien wat verschillende kleuren doen met de kransstans.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk om de mal met verschillende kleuren te gebruiken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaarten heb je gemaakt met de mal.
    Je kan er echt veel creativiteit in kwijt en dat is je goed gelukt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn leuk , die met het hert echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend tof dat je meedoet met onze 'Niet-traditionele-kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Trijntje, wat een mooie kaarten heb je gemaakt met deze stans, dat is vast een hele geslaagde demo geweest. Je hebt me goed weten te inspireren. De onderste met die vogeltjesis ook allerliefst vind ik.
    Dank je voor je deelname aan de "kerst"-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige MD krans kaarten, fijn dat je weer hebt mee gedaan bij Marianne Design Divas, tot snel, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allemaal prachtige kaartjes. Gezellig dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje