27 maart 2016

kaart met dotjes

hoi allemaal

De opdracht bij    http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com.es/2016/03/kic-challenge-82-gebruik-een-techniek.html   is maak een soort kaart die je anders   niet maakt. Ik dacht wat moet ik nou? Want  ik gebruik al veel technieken op de kaarten. Dotten doe ik eigenlijk nooit. Weinig uitdaging.
Maar om de zinnen te verzetten en even wat leuk geprik en gefereubel met  de dotjes. Is dit mijn kaart geworden


Eenvoudig en toch wel leuk . Vind ikzelf . Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wil jullie nog fijne paasdagen wensen. Ik heb hieronder nog een paaskaart geplaatst maar dat is even anders gelopen...niet in de bloglijst dus niet of nauwelijks opgemerkt.

Dus als jullie een techniek gebruiken die je nog niet hebt gebruikt op de kaarten kun je weer meedoen. Succes Groeten Trijntje

23 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Trijntje, weer eens wat anders.
    Ik heb ook nog nooit wat gemaakt met dots.
    De paashaas hieronder is ook superleuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad erg leuk geworden.
    Ik heb ook nog nooit gedot...misschien toch ook eens proberen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om die dotjes eens te proberen, dat heb ik ook nog nooit gedaan. Resultaat is heel leuk en zeker voor hethaling vatbaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je Trijntje....je hebt een prachtige kaart gemaakt met de dotjes!
    Ik heb er ook nog liggen....ooit eens gewonnen....je brengt me op een idee....dank je!
    Groetjes en nog fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trjntje,
    je kaart met dotjes ziet er super uit, leuk om eens een andere techniek toe te passen,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik dacht dat je de kaart weer opnieuw ging plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit geworden, Trijntje. Leuk met dat hart erachter.
    Ga nog even bij je vorige blogpost kijken. Misschien heb ik 'm dan ook wel gemist.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart Trijntje! Je hebt de Dots leuk verwerkt zo! Fijne paasdagen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Trijntje

    Leuke kaarten heb je gemaakt en paashaasje is een leuke kaart.
    Nog bedankt voor je berichtje.
    groetjes Janny en nog een fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Trijntje! Ik heb ook nog nooit iets met dots gedaan. Leuk idee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart geworden..ga ook maar eens een keer weer aan de slag met de dotjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart met die dotjes Trijntje...Zo mooi dat hart met die sterretjes....KNAP gedaan!!!
    Ook ik zat aan dotjes te denken...of borduren heb ik nog maar een keertje gedaan..
    dus ik ga er eens over nadenken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig geworden Trijntje, ik heb altijd ruzie met de dotjes, ze springen altijd weg.
    Jij hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is wel heel erg mooi geworden.
    Zo'n mooi hart ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een hele mooie kaart geworden Trijntje! Zit met het zelfde wat zal ik is gaan maken ik mag GD zijn. Ben gistermiddag al de hele middag bezig geweest maar ik ben aan iets begonnen.
    Ook je paaskaart hier onder is prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje wat een mooi dot kaartje en je Paaskaartje hieronder is ook prachtig fijne Paasmaandag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Trijntje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks dat je niet vaak doet is hij wel erg mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch leuk geworden, vooral het hart. Ik ben ook geen dotter, ik heb het wel eens gedaan, maar vond het niet echt mijn ding. Maar goed van je om toch te laten zien dat je er leuke dingen mee kan doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk deze dots-kaart!
    Je paaskaart hieronder is ook schattig!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Trijntje, je hebt een hele serie prachtige kaarten gemaakt, super!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Trijntje!! Iets heel anders, maar heel goed gelukt! Je kaart hieronder kreeg ik maar steeds niet te zien, maar die is schitterend en lief hoor!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is heel mooi hoor ondanks dat je het nooit doet. Een prachtige kaart is het zo geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem ook heel mooi Trijntje. Ik begin er niet meer aan. Ik heb zoveel in huis. Daar hou ik het maar bij. Maar vind het wel mooi....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje