04 januari 2016

Zin in het voorjaar

Hallo allemaal .

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van http://delagehoeve.blogspot.nl/ . Door de hoge temperaturen  kreeg ik zin in het voorjaar. Vooral omdat deze nieuwe plaatjes van Amy design  springlijn  zo leuk zijn. Voor deze kaart heb ik een techniek gebruikt die we niet vaak meer zien. Kralen op de kaart. Dit mooie patroon zat nog in de map.

 
Voor de verandering de kralen op lentegroen linnen papier gezet. Voor de afwerking nog een paar leuke hoekjes gebruikt. Bij de uitdaging van http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/2016/01/challenge-januari-2016.html is de opdracht maak een creatie met iets uit de Amy springlijn . Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

33 opmerkingen:

  1. Ik denk dat er nu ook bij jou sneeuw ligt!
    Dus voorjaar is helaas ver weg maar dan maar het voorjaar gevoel opdoen via jou mooie kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zin in voorjaar??? Wij hebben sneeuw dus ga eerst maar op je sleetje zitten Trijntje!!! Wat is dit een leuke kaart met die kralen, dat zie je echt niet vaak!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha...ik heb ook wel zin in het voorjaar, maar daar moeten we nog wel ff op wachten denk ik.
    Je kaart is super met al die kraaltjes.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie voorjaarskaart!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg zin in het voorjaar bij het zien van jouw kaart Trijntje :) Hier is het grauw, winderig en regen terwijl ik op veel blogs lees dat er sneeuw is gevallen :) Leuke kaart en de kralen zijn een mooie touch!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super vrolijke voorjaarskaart trijntje.
    Laat de lente maar komen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tis net alsof de kraaltjes er allemaal los op liggen, haha. Heel mooi gedaan!!!
    Creatieve groejes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi trijntje,
    dat zomers gevoel zal nu wel weg zijn..hier ligt sneeuw en is het glad, ik denk bij jullie ook..
    Je kaartje is mooi met de kralen, geeft een lentegevoel..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi zo met die kralen. Daar krijg ik nu ook wel weer zin in, dus wie weer... Dit is in ieder geval een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachyih kaartje Trijntje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Trijntje heel leuk zo met die kralen en al een beetje voorjaar
    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart..was het alvast maar voorjaar..hier in het hoge noorden is het volop winter!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met alle kralen ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan Trijntje zo met de kralen!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig je kralenkaartje. Inderdaad zie je het niet veel meer, maar toch vind ik het heel mooi hoor.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker zomers hoor....begin van de lente. Wat leuk joh die kralen op je kaart. Ik kreeg een kerstkaart waar ook van dit soort kralen op verwerkt zaten. Echt leuk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zeg met die kralen ! Wat een werkje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi kaartje Trijntje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Trijntje ... heel erg mooi met de kraaltjes en ... ik zo haast terug heel erg zin in de lente krijgen hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat geeft een speciaal effect die kralen! Grappig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf Trijntje, wat een mooie kleuren. Krijg helemaal zin in het voorjaar. GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat schattig Trijntje, ook met de rijstkralen, de voorjaars plaatjes zijn ook weer zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Trijntje....zo mooi met kraaltjes rondom het schattige plaatje....echt al een lentekaartje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De afbeelding is erg mooi, je krijgt er inderdaad zin van in het voorjaar.
    Kralen op de kaart zijn een leuk idee, zie je inderdaad niet zo vaak.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik vind het zelf altijd een heel gepriegel, die kraaltjes, maar jouw resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig met de kraaltjes, de kleuren en het plaatje Trijntje. En ook ik heb wel een beetje zin in het voorjaar, alhoewel het hier in brababt best redelijk weer is in vergelijking met het noorden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart,Trijntje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje