06 november 2015

De bladeren zijn bijna van de bomen

Hoi allemaal.
Vorige week  was ik aan het schoonmaken en keek naar buiten en ik dacht wat ziet het er mooi uit buiten. De bladeren waren ineens  bijna allemaal van de bomen gevallen en wat een kleurenpracht. Hieronder een  paar foto's




Dit heeft mij geïnspireerde om onderstaande kaart te maken. Weer leuk met al die mooie materialen van Marianne design aan de slag te gaan. De herfstmallen zijn zo leuk om mee te werken, want je krijgt zulke mooie resultaten. Ik had een kaart nodig voor een man die een sterkte kaart moet hebben, ongeneselijk ziek. Best lastig, maar dit heb ik bedacht.....
 
 

Mijn gedachte was vogeltjes zijn altijd wel mooi op een kaart  en dit vind ik wel een plaatje voor een man. De kaart gaat meedoen bij de volgende uitdagingen http://mariannedesign.blogspot.nl/2015/10/challenge-139.html en  http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2015/10/challenge-15-alles-geht-mit-marianne.html en bij  http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/10/challenge-28-knutsels-en-kadootjes.html      Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

 

38 opmerkingen:

  1. Hele leuke herfstkaart Trijntje !
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker moeilijk om een kaart te maken voor iemand die ernstig ziek is maar deze herfstkaart zal hij zeker waarderen.
    Wat een schitterend uitzicht hebben jullie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Trijntje, leuke mallen en plaatje.
    Ja het is prachtig buiten met al die herfstkleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n uitzicht is schoonmaken toch wel leuker hé!
    Wat een mooie kaart! Ik vind het ook altijd zo moeilijk om kaartjes te maken voor mensen die eigenlijk niet meer beter zullen worden. Zo moeilijk om een mooie tekst te vinden ook voor erop. Dit kaartje is perfect geslaagd: supermooi ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je cht goed laten inspireren door je prachtige uitzicht Trijntje! Ik denk dat deze kaart best veel troost brengt voor de meneer die zo ziek is! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje is helemaal perfect! Dat zal de ontvanger goed doen. Heerlijk als je af en toe naar buiten kijkt. Nu niet, het regent. Dan maar lekker opruimen en straks aan de freubel.
    Dank je wel voor je inzendingen bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja de herfst en haar kleuren hebben zeker wel iets,
    en je kaartje ook, heel mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige herfstkaart Trijntje en leuk dat je jou inspiratiebron er ook bij hebt gezet!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtig Trijntje, ik heb dat plaatje ook nog liggen omdat ik ze zo mooi vind heb ik ze toen gekocht, want kopen doe ik echt heeeeel weinig op dit moment.
    Mooie inspiratiebron voor je huis, genieten is dat hé,
    zo heb ik toen het weer wat ging drie keer gewandeld in verschillende bossen met mijn mannetje omdat ik zoveel binnen zit, was heerlijk weer. Nu is het wel warm maar nat;(
    Maar je kaart vind ik een toppertje Trijntje!!! Mooi spullen van MD!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige herfstkaart Trijntje....maar wat een mooi uitzicht heb jij als je aan het poetsen bent!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige herfstkaart Trijntje, mooie kleuren en accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Trijntje,
    Weids uitzicht heb je!
    Mooie kaart met al die herfsttinten.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat dat prachtige herfstlandschap jou inspireerde voor deze kaart begrijp ik heel goed Trijntje! Wat ziet het er mooi uit :) Wat een naar bericht dat de kaart voor een ongeneeslijk ziek persoon is. Het is een prachtige sterktekaart geworden!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi herfstlandschap en gave kaart. Hier in de straat zijn de bomen kaal, maar de laan waar wij een zijstraat van zijn, staan eiken en kastanjes. Dat duurt nog wel even. Gisteren zijn ze 2 uur aan het blazen geweest. En zo'n gemeentekarretje bleef heen en weer rijden om elk blaadje op te pakken. Het was ervoor ook een grote troep. En glad ook nog. Maar in de bossen is het schitterend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Bladeren zijn bijna van de bomen" laat de Sint nu maar komen. Haha dit kwam ineens in mij op.
    Hele mooie herfstfoto's. Elk seizoen heeft wel iets.

    Het is een prachtige kaart die je gemaakt hebt.
    Droevig nieuws van de ontvanger, maar door zo'n mooie kaart zal hij misschien wel wat opvrolijken.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een uitzicht!!! Mooie inspiratie voor deze kaart die vast voor een goed moment zal zorgen.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart, mooi papier en mooie mallen heb je gebruikt! Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een inspiratie heeft de natuur jouw gegeven Trijntje, het is een héle mooie herfstkaart geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent zeker geïnspireerd Trijntje door de Herfst, haha
    Prachtig kaartje, zal veel troost zijn, altijd lastig hè, maar het is je goed afgegaan! Ja de bomen laten de blaadjes nu wel heel snel vallen, maar het is dan ook de tijd hè! Nog even dan bereid de natuur zich weer voor op een winters landschap. Fijn weekend!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja we hebben prachtige herfstdagen achter de rug. Vandaag is het hier maar grijs en vanmorgen zelfs wat miezer. Dan vind ik de herfst meteen een stuk minder leuk.
    Maar je kaart is weer top, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige sterkte kaart,Trijntje.Jammer dat het voor zo'n trieste aanleiding is.Jeetje, wat een prachtig uitzicht heb je.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart! Wel voor een hele verdrietige gelegenheid, maar ik denk dat deze kaart erg gewaardeerd wordt.
    Het is een mooie tijd nu he? Bij ons lag het voor het huis ook helemaal bezaaid met blad (de bomen zijn al kaal) en gisteren kwam de gemeente en is alles weg... Aan de ene kant natuurlijk wel fijn, maar het ziet er nu wel erg winters uit. Fijn weekend. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem super Trijntje! Prachtig die herfstkleuren. Ook op je foto's. Ik weet nog dat mijn schoonmoeder er altijd zo van genoot en dat ik dacht (30 jaar jonger dan nu) : dat is toch elk jaar? Waarom zo lyrisch?
    Maar als ik nu buiten kom en bijna knalrode bomen en ook een knalgele, denk ik: Wauw, ma had gelijk! En ze leeft al 25 jaar niet meer.
    Dat was even een zijstraatje...
    Dank je dat je meedoet met K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Trijntje,
    je hebt prachtige foto's gemaakt, ik vind de herfstkleuren ook altijd zó mooi..
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk plaatje en hele mooie stansjes heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat woon je daar toch ook mooi Trijntje! Prachtig uitzicht!
    Een mooie sterkte kaart is het geworden.
    cDank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige foto's Trijntje ... ja echt een prachtig tapijt van mooi gekleurde bladeren ... Je sterkte kaartje is ook heel erg mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Trijntje
    Wat een mooi uitzicht hebben jullie en nu met de herfst is dat helemaal genieten van de mooie warme kleuren en leuk dat je je daardoor hebt laten inspireren voor dit sterkte kaartje die echt prachtig is met die vogeltjes.
    Een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een supermooie herfstkaart Trijntje!
    Moet zo'n mooie natuur om je heen moet je wel geinsprireerd raken!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie herfstcreatie heb je gemaakt...Heel mooi hoe het allemaal bij elkaar past, en een prachtig geheel wordt. Leuk dat je mee doet met de challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie foto's Trijntje en je creatie sluit er goed op aan.
    groetjes,afke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende herfstkaart en succes met de challenge.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi herfstkaartje Trijntje, ik vind het kaartje heel goed kunnen als bemoedigingskaartje voor een man. Wat kun jij genieten van een mooi uitzicht heerlijk om zo te wonen.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eeen schitterend herfstkaartje Trijntje ....prachtige accentjes erop...
    en wat een geweldig uitzicht heb je ...het is zo genieten van die prachtige herfstkleuren...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt met veel kleur word vast heel erg goed ontvangen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erg mooi !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooi geheel heb je gemaakt op je herfstlaart Trijntje. Zal zeker troost brengen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie herfstkaart
    Gezellig dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje