01 maart 2015

Voorjaarskaart met narcissen


Er is weer een nieuwe uitdaging gestart bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/03/challenge-17-voorjaar.html.daarn is de uitdaging maak een voorjaarskaart.
De kaart gemaakt met een patroon van Sjaak komt al uit een oud Hobbydol nummer  8 is al uit 2006! maar de patronen zijn prachtig. Een hele uitdaging om garen bij duit mooie plaatje van Matty te zoeken. Maar het is gelukt.  Ik heb wat gevonden in de geel-groene kleuren .  Vandaag is Cindy jarig en die heeft deze kaart van mij gekregen. Lekker voorjaar...... Doen jullie allemaal weer gezellig mee. Op het blog zien jullie weer een mooie verscheidenheid aan kaarten staan. Groeten Trijntje

40 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lentekaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, jij hebt een mooie borduurkaart gemaakt met die prachtige narcissen er ook bij. De lente spat er vanaf.
    Ik kreeg vrijdag voor t etentje een emmertje narcissen, die ik morgen maar weer buiten op mijn voorjaarstafel zet, dan heb je er veel langer plezier van. Staan pal voor t raam. Nu bijna alle kleuren, witte en blauwe hyacinthen, gele narcissen, roze crocussen en 2 zinken teiltjes met violen. Nu nog kleine viooltjes kopen. Dan is het aanzicht compleet. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie. Borduurkaart heb je gemaakt...zo fijntjes:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kaart!
    Daar word je toch vrolijk van, een mooie bos bloemen!
    Leuk bewerkt met borduursels!
    Fijne zondag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Trijntje, in het echt is hij nog veel mooier! Hij staat hier om de kast en ik geniet er elke keer weer van. Dank je wel! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Trijntje, heel mooi geborduurd en een prachtig patroontje.

    groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo trijntje ,
    Mooie kaart en je hebt de kleuren van het garen inderdaad prachtig bij elkaar gezocht..En heel mooi borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo trijntje ,
    Mooie kaart en je hebt de kleuren van het garen inderdaad prachtig bij elkaar gezocht..En heel mooi borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trijntje, ik doe niet mee. Borduren gaat niet. Maar ik vind jouw kaart een prachtig voorbeeld. Succes met de challenge!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Trijntje,
    Wat een super mooie kaart heb ji9j gemaakt voor Challenge 17, helemaal voorjaar en de kleuren zijn fantastisch gekozen bij het plaatje, een toppertje hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Echt voorjaar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, Trijntje.
    Mooi hoe het garen bij je plaatje past.
    Super gaaf!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart mooi borduurwerk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan Trijntje, alles past mooi bij elkaar!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geborduurd Trijntje! De kleuren in combinatie met het plaatje zijn top :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie geborduurde kaart Trijntje.
    Echte voorjaars kleurtjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Trijntje
    prachtig borduurkaartje
    mooie voorjaarskleurtjes
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart. Heb echt zin in het voorjaar. Met deze kaart helemaal!!!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Trijntje
    Je prachtige kaartje geeft een heerlijk voorjaarsgevoel, hij is zo fris van kleur en het borduurpatroontje is erg mooi.
    Ik geniet hier van mooie blauwe druifjes in huis.
    De wandeling vanmiddag was heerlijk in het zonnetje ondanks de harde wind.....ik heb zin in het voorjaar net als iedereen denk ik.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterend kaartjeTrijntje....prachtig die narcissen en ook het borduurwerk is weer fantastisch mooi

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart en de kleuren lekker fris en vrolijk.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Trijntje. eEN HELE MOOIE BORDUURKAART MET EEN SCHITTERNDE BIJPASSEND PLAATJE!!
    XX wILMA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Trijntje,
    prachtig geborduur, mooi in die groen/gele kleurtjes en een prachtig plaatje, top gemaakt!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zooo Trijntje, ook al ben ik niet zo van het borduren, ik vind het wel een heel mooie, knappe kaart! Bijzonder, dat patroon! De kleuren heb je ook prachtig bij elkaar uitgezocht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig geworden!
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie voorjaarskaart en dat borduurwerk is tijdloos mooi Trijntje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig gemaakt Trijntje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Trijntje - een prachtigmooie combinatie en supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwww wat een prachtige kaart Trijntje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk zo'n voorjaarsboeket Trijntje, daar wordt je gewoon vrolijk van....we moeten nog even geduld doen! Je kaart is erg mooi, de kleuren, je borduurwerk, het ziet er geweldig mooi uit! En natuurlijk heb ik ook nog even terug gekeken want door mijn griep blogde ik even niet maar ik moet zeggen jij hebt niet stil gezeten! Er staan weer hele mooie creaties die het bekijken meer dan waard zijn! Knap werk hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, Trijntje, Mooi kleuren en prachtige details. Ik krijg echt een lente gevoel bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi fris kaartje Trijntje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Trijntje
    Ik heb je kaart in het echt gezien vandaag en hij is prachtig, mooi geborduurd met een prachtig patroon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Trijntje wat een geweldig mooi borduurtje ... Lekker frisse kleuren. Een echt lente kaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele mooie stijlvolle kaart in mooie frisse kleuren en prachtig geborduurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind deze kaart echt prachtig!! Geweldig borduurwerk Trijntje.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een fantastisch mooie kaart! het voorjaar spat er werkelijk vanaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heerlijk lente kaartje prachtig trijntje

    ieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje