12 maart 2015

kerstkaarten week 11



 Gisteren voorjaar op het blog.  Vandaag donderdag kerstkaartendag bij  http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/03/kerstkaart-week-11.html   Gelukkig is het weer hier prachtig bevroren weilanden en blauwe lucht    Ik heb er weer twee deze week.... Wel ongeveer hetzelfde. IK was zo lekker bezig . Dit idee had ik bij http://ellieskaarten.blogspot.nl/2014/12/winter.html gezien en vond het toen al zo leuk. Gek ik had net als Ellie die grote mal LR 0141 ook nog niet zo vaak gebruikt en toch is die erg mooi. De  gestanste hoekjes LR 0318 die Ellie er bij uitgezocht had vind ik een heel leuk idee past zo mooi. De plaatjes zijn Marianne design. Het papier komt uit de grote doos met allemaal pretty paper . De mallen gestanst uit een soort zilverkarton. Ook al wat ouder...  Ik  ben benieuwd wat jullie van deze uitvoering vinden Groeten Trijntje


39 opmerkingen:

  1. Fijn dat we zoveel inspiratie van elkaar opdoen toch?!
    Ik vind je kaartjes erg mooi geworden Trijntje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Kerstkaarten, Trijntje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten en deze mal is en blijft ook mooi om te gebruiken.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Trijntje je vorige kaart vind ik ook zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal leuk ! geslaagd hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een bekend vogeltje! Zit ook altijd in mijn tuin en nu op je mooie kaart!
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trijntje,
    Ik was wel nieuwsgierig naar jou kaarten hoor leuk om te horen dat ik je heb kunnen inspireren ook super van je dat je een verwijzing naar mijn blog erbij hebt gezet dankjewel. Het zijn twee prachtige kaarten geworden, de Mattie plaatjes komen mooi uit in de mooi uitgewerkte mal.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaarten Trijntje.
    Leuk dat je meedoet...
    Groetjes, Janine DT-52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Supermooie kaarten geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een mooie kerstkaarten zijn dit geworden
    heel erg mooi door zijn eenvoud
    maar dat siert nou juist de kaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaarten. Prachtige combinatie van kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaarten Trijntje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten Trijntje, een heel mooi contrast en schitterende plaatjes. TOP!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaarten Trijntje! Heerlijk winters :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn weer 2 prachtige kerstkaartjes Trijntje....heel mooi die plaatjes achter die schitterende stans....en dan met doe hoekjes een schitterend geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Trijntje,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 schitterende kerstkaartjes zijn het geworden Trijntje - supermooi met die mal en helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Trijntje,
    Ja schattige kaartjes, ik had dit voorbeeld van Ellie ook gezien en zit ook nog steeds in mijn hoofd. Dus zijn misschien bij mij ook nog weleens te bewonderen. Ze zijn erg mooi. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een mooi kaartje geworden Trijntje. Vind de kleuren combo ook erg leuk!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Trijntje,
    Inderdaad een schitterender mal, ik heb die ook en weinig gebruikt..je hebt 2 prachtige kerstkaarten gemaakt, leuke plaatjes en mooie kleuren..super,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met die plaatjes ben ik ook al aan de slag geweest. Ze combineren idd heel mooi met de grote mallen van MD hé. Mooi met die donkere achtergrond en de mooie hoekjes ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kerst/winterkaart!
    Je kunt met deze ook meedoen bij MD Divas: parels en/of lint. Je mag zoveel meedoen als je wilt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Trijntje. Heel stijlvol in deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi Trijntje, roodborstjes blijven mooi op een kerstkaart.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele MOOIE kerstkaartjes Trijntje en dat nog wel op een lente-donderdag. LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 2 Prachtige kerstkaarten , Trijntje. mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 2 Prachtige kerstkaarten , Trijntje. mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
    Leuk zijn de mallen en de plaatjes,die
    je hebt gebruikt!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowww wat een prachtige kaarten Trijntje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaarten,Trijntje.Mooie mal en plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Trijntje,
    2 super mooie Kerstkaarten
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind deze kerstkaartjes heel stijlvol Trijntje. Prachtige mal heb je hiervoor gebruikt. Gek hè, dat je soms iets gekocht hebt, wat je dan vervolgens niet of nauwelijks gebruikt... tot dat je bij iemand anders inspiratie op doet. Ik weet zeker dat je de mal nu vast en zeker meer zult gaan gebruiken!
    Je voorjaarskaartje hieronder is ook prachtig. Heerlijk hoor, laat de lente maar komen!

    Fijn weekend toegewenst, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi
    wat een schattig kaartje super mooi gedaan
    fijn zonnig weekend
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee mooie kerstkaarten heb je met de mal gemaakt. Die hoekjes en strik passen er mooi bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooi deze winter kerst kaartjes heb je gemaakt
    heel mooi geheel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Die grote mal is prachtig en ik gebruik hem zelf ook graag. Mooi die bescheiden kleuren in combinatie met de wat meer kleurige plaatjes. Het zijn prachtige kaarten geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje