19 maart 2015

Kerstkaart week 12

 Het is me weer gelukt een kerstkaart voor http://52weekstochristmas.blogspot.nl/2015/03/kerstkaart-week-12.html . IK merk wel dat het nu steeds lastiger wordt om een kerstkaart te maken met het mooie weer. Maar we blijven het proberen. Deze keer heb ik een al wat ouder stempel van Snoesje gebruikt MH 9424. Het inkleuren van stempels blijf ik best lastig vinden. Ik heb ook met glitter en sneeeuw op het afdrukje gewerkt.  Daarnaast papier uit mijn bak met pretty paper. De bal is van ander papier gemaakt. Daar had ik nog wat restjes van. De kerstbal is gemaakt met COL 1361 Sterrenslinger CR 1280  letters CR 1281. Voor de versiering wat kleine sterren gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Op het blog van http://delagehoeve.blogspot.nl/2015/03/het-voorjaar-komt-eraan.html Staat een voorjaarskaart van mij. dus als jullie nieuwsgierig zijn...... Fijne dag nog en geniet....
Groeten Trijntje

35 opmerkingen:

  1. fabulous and festive! I haven't started my Christmas cards .. .. must get on with it!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaartje Trijntje, het babykaartje heb ik even gemist maar is ook prachtig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Trijntje.
    En hier is het vandaag weer koud zat voor de kerstkaartjes. Brr...wat een nare wind staat er!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met een Snoesje en die grote kerstbal, ik doe lang niet elke week mee hoor maar tegen het eind van het jaar komt dat vanzelf weer goed!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart,ook het inkleuren ziet er prachtig uit hoor,je hebt je best weer gedaan!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kerstkaart Trijntje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtigmooi kerstkaartje heb je gemaakt Trijntje - supermooi met Snoesje en supermooi samengesteld.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met Snoesje Trijntje. Ik herken het wel dat het moeilijk wordt naarmate het weer beter wordt om een kerstkaart te maken. Toch ben ik weer altijd blij als ik er weer eentje klaar heb. Gezellig dat je deze week ook weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat heb je weer heel mooi gemaakt Trijntje en ondanks het mooie weer buiten...alhoewel het hier gisteren en vandaag zuur en best koud is....geen zonnetje te bekennen ...heel jammer is dat....Maar ook weer niet ....kunnen we lekker aan de freubel gaan zonder schuldgevoel....

    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een snoesje...:-)!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart,Trijntje. Leuk is de sterren slinger.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Trijntje,
    Ja, als het zonnetje schijnt heb je eigenlijk geen zin meer in kerstkaarten maken, maar als je er nu maakt, is dat mooi mee genomen aan 't eind van het jaar..
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuke stempel en de kerstbal en slinger zijn mooie details,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erge leuke kerstkaart met mooie mallen en leuke stempel.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al vind je het inkleuren best lastig, je doet het maar wel Trijntje en ik vind dat ze steeds mooier worden!!!
    Weer een kerstkaartje klaar....ik kan in deze temperaturen, niet winters denken, hihi. Jij wel met je sneeuwrandjes!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Trijntje,
    Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. letterlijk een snoezig kaartje! Mooie compositie van je kaart, en ik vind het heel mooi ingekleurd!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Trijntje. Zo levendig. Succes met de challenges.
    Ik heb nog geprobeerd je persoonlijk te bedanken voor je leuke tulpenkaart. Hij staat lekker te glanzen voor de PC.
    Maar reageren kon niet, omdat jouw email niet te beantwoorden was. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor je mooie felicitatiekaart. Ik was met al die post heel erg blij en ze staan allemaal nog vlak bij me, kan ik er lekker van genieten. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke kaart Trijntje en dat inkleuren ziet er goed uit hoor. En ondertussen maak je ondanks het lenteweer al weer heel veel kaarten voor de kerst!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkaart, trijntje. Heel gaaf met de mallen en snoesje stempel van MD. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart, trijntje. Heel gaaf met de mallen en snoesje stempel van MD. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een enige kerstkaart. Mooie kleuren en leuk de tekst uitgestanst!
    Ook de sneeuw is altijd zo leuk! Net echt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Trijntje
    Het word inderdaad steeds moeilijker om in kerstsferen te komen als het weer beter word maar het is je gelukt want het is een schitterend kaartje in lieve kleurtjes en het inkleuren gaat je goed af hoor.
    Een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi vrolijk kaartje Trijntje.
    Prachtige kleurtjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Superleuk geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een leuke kaart en wat handig om al met de kerstkaarten bezig te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Trijntje, Snoesje mooi gekleurd en mooi kerstDP gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart met mooie details! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke vrolijke kerstkaart, mooi die grote kerstbal erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je kerstkaart is weer mooi geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat goed dat je nu nog steeds kerstkaarten maakt.
    Ik was ook met goede moed begonnen, maar ook al weer afgehaakt.
    Nu ik jouw kaart zie bedenk ik dat ik toch meer mijn best moet doen.
    Weer een hele mooie kaart Trijntje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooi kerstkaartje trijntje met dit lieve snoesje
    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje