29 november 2014

Engeltjes met strik

Ik had jullie nog beloofd dat er nog een kaart zou komen met engeltjes. Dit is de kaart geworden.  Bij http://www.webwinkeljustanote.blogspot.nl/2014/10/weblog-challenge.html  willen ze een strik op de kaart zien. Nou ik ben wel even bezig geweest om dit goed voor elkaar te krijgen en dat het me naar de zin was. Heb dun gestipt en wit lint over elkaar gestrikt. Ik ben zelf nu wel tevreden over het resultaat. De kaart verder vrij rustig gehouden. onder de  strik zit een mal van MD LR 0185. De labeltjes zijn gemaakt met LR0187.  In de andere hoek zit een mal van memorybox .IK ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje
Ps ik kreeg van Anita de tip dat je 3 keer een kaart mag opsturen naar http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2014/11/scrp-cards-challenge-69-en-nieuw-dt-lid.html Dus laat ik deze kaart ook meedoen.

29 opmerkingen:

  1. Hij is heel erg mooi Trijntje, mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo mooi Trijntje.
    De strik is super!!!!!!!
    Blijf het het mooie combi vinden met het zachte roze

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart weer. Zo mooi ook in deze kleur.
    Leuk dat je volger van me geworden bent. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik eigenlijk altijd dacht, dat we al volgers van elkaar waren. Maar niet dus. Ik ben nu ook volger van je geworden hoor!!!! Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is ook mooi,Trijntje.
    Tja, soms gaat het lint alle kanten op,behalve de goede. :)

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterde kerstkaart Trijntje en heel leuk engeltjes plaatje maar de echte blikvanger is toch de strik.....top!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en ook de kleur is erg mooi, de strik is goed gelukt echt een mooi geheel zo.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Trijntje en je strik is super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met mooie strik!!!
    Creatieve groetjes,Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Trijntje en een superstrik hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Trijntje, leuk de dubbele strik.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een plaatje vind ik het Trijntje. Mooie strik en allerliefste engeltjes op je kaart, complimentjes,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Trijntje,
    ook dit is weer een supermooi kaartje, wat heb je een prachtige strik gemaakt,
    liefs Ans
    p.s. ik heb je een email gestuurd..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem leuk deze roze kerstkaart!
    En een leuke strik!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart Trijntje. De strik is prachtig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,
    Geweldige mooie kaart net zoals de vorige engeltjes kaart! mooi in deze rose kleuren. Je mag bij ons drie keer meedoen als je wil. Ik weet niet zeker of je dit weet. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi Trijntje, superleuke strik. En de stijl van vintage waar ik van hou, niet te vol zodat je het mooie papier blijft zien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieffff!!!! En een geweldige strik.....heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart, Trijntje!! Heel mooi met die strik erop!! En die engeltjes zijn oh, zo schattig!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Trijntje. En de strik is prachtig. Trouwens het plaatje ook.
    gr leny w en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een geweldig mooie strijk Trijntje en wat een prachtig, lief kaartje is het ... knap hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een pracht van een kaart met een schitterende strik Trijntje - super gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Trijntje,
    wat een mooi kaartje met prachtige strik en plaatje
    fijn dat je meedoet bij scrap-cards
    liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij voegt direct de daad bij het woord Trijntje...
    Gezellig hoor dat je nog een keer een prachtige kaart mee laat doen bij Scr@p-cards challengeblog.
    Ook deze is weer ontzettend mooi. Roze is helemaal mijn kleur, dus dat zit wel goed ;-)
    En je strik is echt " The finishing touch"

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje