27 januari 2014

kaart volgens schets NKU 59

Allereerst wil ik de mensen die me sinds kort volgen welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben. Hopelijk kan ik jullie inspireren. Deze kaart gemaakt volges de schets van http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/01/uitdaging-59.html Met een stempelafdrukje van  Magnolia. IK heb laatst een stapel afdrukjes van Corrie en Cindy gekregen. IK werk niet zo vaak met deze techniek. Het inkleuren moet ik nog wel leren. Wel heel leuk om te doen. Ik heb ingekleurd met distress ink.  Het papier komt uit een blok van Kaiserkcraft,  Miss Nelly. Voor de blaadjes wat creaTables van MD gebruikt.  Stempel is van Joy. IK ben benieuwd naar jullie reacties Groeten Trijntje

39 opmerkingen:

  1. Hallo Trijntje,
    wat een heel mooi en fleurig kaartje
    heel mooi
    fijne avond groetjes martine
    http://kaartenparadijsje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief en mooi kaartje Trijntje.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt van de schets ook een leuke kaart gemaakt. Ik vind de diepte van die schets zo leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje

    Wat leuk dat je ook aan het kleuren bent en het lukt je al heel goed, je hebt er een heel mooi lief kaartje mee gemaakt.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje trijntje!
    het inkleuren lukt al heel goed hoor!

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden Trijntje, een supermooie kaart heb je gemaakt. Mooie uitwerking van de sketch ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met die sketch Trijntje...mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fleurig kaartje Trijntje, leuk.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Trijntje! Ik vind hem helemaal leuk en vrolijk! 'k Zie de sketch overal opduiken, erg leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Trijntje
    Wat een schatje van een kaartje, ik lees dat je met Distress heb gekleurd, eigenlijk kan dat alleen maar op aquarelpapier, wat goed dat het jou toch gelukt is, lekker door blijven kleuren hoor, het gaat je goed af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Trijntje, ik vind dat je hem heel mooi hebt gekleurd! Leuke combi bij elkaar. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb de schets al eerder voorbij zien komen Trijntje! Je hebt de schets prachtig uitgevoerd en de techniek van het inkleuren krijg je door het veel doen wel onder de knie hoor!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje is het geworden. Leuk hè dat inkleuren....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieve Tilda en schattige kaart Trijntje.
    je papier is dan ook erg mooi er bij.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje Trijntje en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart is dat weer. Leuk stempels inkleuren. Ik vind het goed gelukt hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Trijntje, en ze blijven leuk de magnolia's.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Trijntje
    een erg leuke kaart heb je met deze sketch gemaakt .
    Magnolia stempels vind ik altijd wel erg leuk .
    Een leuke bloemen toef ook op je kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw wat een mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi hoor Trijntje enne ladoende leert men. Maar vind het niet tegenvallen hoor wat je gekleurd heb!!! Prachtig van kleur!!! Alles staat mooi bij elkaar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schattig kaartje, heel gezellige kleur, doet denken aan het voorjaar, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een schattige kaartje met een leuke sketch Trijntje en het kleuren is je goed afgegaan hoor, je hebt volgens mij nu genoeg voorraad om je lekker uit leven en te oefenen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo Trijntje
    wat een schatje is dit zeg

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woww, prachtige kleuren en stempel op je sketchkaart. Super. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend kaartje Trijntje - 'k vind het leuke magnoliaatje prachtigmooi gekleurd en het is zeker niet te zien dat je dit niet vaak doet ;) - ik vind het een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zeer mooi gemaakt Trijntje.
    Prachtig scrappapier en de stikseltjes vind ik er ook heel leuk bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooie kaart trijntje

    liefs wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi vrolijk kaartje Trijntje. Kleuren is al goed gelukt, kwestie van gewoon blijven doen! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi trijntje,
    Je kaartje ziet er leuk en vrolijk uit, mooi ingekleurd en afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart, Trijntje. Met lekker vrolijke kleuren en een super Tilda.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een schitterende kaart. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Trijntje, ik kom eens een kijkje nemen op je blog en ben gelijk volger geworden! Want wat maak je een mooie kaarten. Kom je ook eens bij mij buurten?
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi trijntje

    lief magnolia meisje mooi gekleurd en leuke sketch

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje