27 februari 2013

Daisy aan het nordic walken

Allereerst welkom nieuwe volgers, Ik hoop jullie te inspireren met mijn kaarten.  Alleanderen bedankt voor alle leuke reacties op de vorige kaarten. Deze kaart gaat mee doen met de challenge nummer 6, maak een voorjaarskaart van http://www.donendaisy.blogspot.nl/2013/02/challenge-6.html IK vind de stempeltjes van Don en Daisy superleuk. Helaas nog niet veel  kaarten mee kunnen maken.  Ik vind zoveel leuk dus....... Dit papier zat nog in de doos. Boom, vogeltjes, hekje, gras en vogelhuisje allemaal  creaTables van MD. Die.  blijven ook leuk om mee te werken.  Ik ben benieuwd wat julie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

Ps deze kaart gaat mee doen met de challenge van http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/2013/02/challenge-februari.html

25 opmerkingen:

  1. Hoi Trijntje,
    Heel lief kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd, schattig geheel...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lentekaartje met Daisy aan de wandel is superleuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi trijntje
    wat heb je weer eeb schattig kaartje gemaakt zeg liefs wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje,
    Wat blijven ze leuk hé die stempels van D&D,je hebt er een vrolijk voorjaars kaartje van gemaakt
    Maar ja er is zoveel leuk zoals jij ook al zei, maar je kunt niet alles aanschaffen hé! raken we blut. succes met je Challenge en de vriendelijke groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart ook de kleuren zijn mooi en stempels van Daisy zijn echt leuk.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen dat jij ook zoveel leuk vind...dat heb ik normaal gesproken ook, wil ik wel van alles maken maar dan missen we vaak de "tijd"...Maar dit kaartje is weer heel mooi geworden! Leuke voorjaarskleuren, mooie malletjes en wat je zegt een leuke stempel die je prachtig hebt ingekleurd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Trijntje,
    Ja super leuk deze vrolijke voorjaarskaart, ja ik zit met hetzelfde probleem, vind ook alles leuk,en tijd kun je niet kopen,ook het bloggen kost veel tijd, maar is wel erg leuk.Dus moeten we keuzes maken,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Trijntje, de bloempjes zo verwerkt tussen het hekje...enig!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht kaartje en super leuk die stempel
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart weer Trijntje.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje Trijntje
    prachtig die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi trijntje,
    heb gezien dat je volger geworden ben bij mij ! welkom ! leuk ! daarom kom ik een kijkje nemen bij jou. hele leuke kaart heb je hier, kon helemaal meedoen met het kleurenkaartenteam vandaag =) misschien een andere keer ?
    ik ben maar meteen volger geworden bij jou, dus ik kom zeker nog wel een keertje terug
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi kaartje met leuke kleurtjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Trijntje wat een superleuk kaartje, leuk plaatje, mallen en kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Trijntje,

    O, wat is het alweer lang geleden, en wat heb ik veel gemist.
    Prachtige kaarten heb je gemaakt,schitterend gewoon.
    Leuk die achtergrondjes met restjes uit de snipperbak, die hebben we volgens mij allemaal wel, ga het ook eens proberen.
    En de nieuwe mal van Joy wat is die prachtig,maar er zijn zoveel mooie mallen, het is bijna niet bij te houden.
    Ik heb weer nieuwe inspiratie bij je op gedaan, bedankt.
    En bedankt voor je lieve berichtje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die supermooi geworden Trijntje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een schatje Trijntje, mooie kleuren, je hebt ook prachtig papier gebruikt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk kaartje , heerlijke vrolijke kleuren ........echt een beetje voorjaar.
    Bedankt voor het meedoen met de challange.
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje,....lekker aan de wandel in het park waar de vogeltjes fluiten
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk kaartje.... en plaatje is echt gaaf ingekleurd!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Trijntje
    Wat zijn ze schattig die kleine vogeltjes, mooie kaart geworden! grtjs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a cute card, I love these colours :)
    Thank you for playing with us at Don&Daisy Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje