29 juli 2012

opkikkerkaart met geborduurde rand

We hadden weer een paar beterschapskaartjes nodig en als iemand ziek is dan vind ik het aardig om een opkikkertje te sturen. Deze kaart wil ik mee laten doen met de borduur challenge van http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ 
Af en toe is het leuk om even een kaartje te borduren. Het resultaat is al snel mooi. Het patroon komt uit het HJ 86 van Sjaak van Went. Wat opgeleukt met kleine bloemetjes en bloemen strassteentjes. Ik ben benieuwd naar jullie reacties, bij voorbaat dank. Groeten Trijntje

10 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een opkikker kaart mooi geborduurd leuke bloemetjes,helemaal toppie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Trijntje.
    Blijft mooi een geborduurd kaartje, bij mij is het al een tijdje geleden dat ik geborduurd heb.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Leuk gedaan met de bloemetjes. Zou me gelijk een stuk beter voelen! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig opkikker kaartje,, van zo'n opkkikkertje wordt je weer een beetje vrolijk.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaartje Trijntje !
    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleurencombinatie waarin je geborduurd hebt,dit is echt een opkikker;)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er verschijnt een lach op mijn gezicht als ik je kaartje zie, net wat ik nodig had!
    Lieve kleurtje en patroontje heb je gebruikt.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n opkikker kaartje!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje