17 juli 2012

nostalgische kaart met rozen

Deze kaart heeft met veel zweet gekost. Ik kon moeilijk bedenken hoe ik deze kaart wilde maken. Achtergrondpapier bij het plaatje gezocht. Dat ging nog. Toen..... welke creatables of hoe.... Ik heb toen  bedacht de creatables met rozen de hoek en rand. Om het plaatje nog een andere mal geslingerd toen kwam er wat vorm. Afgemaakt met bloem en parelrondjes en strikje met hartjes. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje. Alvast bedankt voor jullie reacties, dat vind heel leuk. 

7 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt Trijntje en je moeite is beloont hij is héél mooi geworden
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaartje heb je gemaakt Trijntje.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trijntje ik vind je kaart prachtig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks al dat zweet :)) is het een prachtige kaart geworden!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Trijntje.
    Lief plaatje.
    Mooi papier en mallen gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn hell mooi hoor je kaarten, bedankt om langs te komen op mijn blog

    groeten
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje