08 juli 2012

een mooie dag gewenst

Hallo allemaal ik ben er weer. Wij zijn terug van vakantie. Hebben het mooi gehad. Nu heb ik weer zin om te freubelen en te bloggen. Deze kaart had ik net voor de vakantie gemaakt maar nog niet op de foto gezet. Ik wilde jullie deze kaart wel even laten zien, omdat ik hier met een cuttlebugmal als achtergrond heb gewerkt en deze heb ingekleurd met disstresink.  Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt voor de reacties. Groeten Trijntje

PS. IK wil deze kaart mee laten doen met de http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/  gebruik een stansje op de kaart. Nou ik denk het fietsje is ook een leuk stansje.

16 opmerkingen:

  1. Trijntje ik vind je kaartje heel mooi.
    De ingekleurde cuttlebug mal als achtergrondje is ook heel mooi.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes maken ben je niet verleerd in de vakantie dit kaartje is weer schattig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een super leuk kaartje gemaakt. Prachtig.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke kaart, Trijntje! De kleuren combinatie is prachtig en niet te vergeten de achtergrond die je zelf gekleurd hebt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje!! Mooi ingekleurde achtergrond! Ik vind de kleurtjes ook zo mooi bij lekaar passen!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trijntje

    Ik vind hem geweldig met deze achtergrond, het is een mooie kleuren-combi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie vrolijke kaart! Leuke achtergrond heb je gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Trijntje,
    Wat een leuke kaart echt heel erg mooi.En je achtergrond is super!!!.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Trijntje,ik vindt het super wat je laat zien,je kan zo mooi zelf achtergrondpapier maken,ik vindt dat je een hele mooie kleurencombinatie gebruikt hebt.Shopsnoesje en de fiets passen er prima bij.Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief en erg mooi kaartje Trijntje, leuk gedaan de achtergrond inkleuren met distress inkt. Fijn dat je weer terug bent.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ook deze kaart is weer heel mooi, ook de kleuren zijn goed passend bij elkaar.
    gr Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje, zo leuk! bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Trijntje,

    wat een leuke zomerse kaart is dit! En die fiets is zo gaaf!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,

    Kom even kijken, naar het kaartje wat jij heb gemaakt.
    Wat is het kaartje leuk geworden, prachtig,
    een leuk idee, met het fietsje,en de,
    achtergrond vel van de cuttlebug erbij is ook mooi.
    en mooie zachte kleuren heb je gebruikt,
    en het plaatje met snoesje maakt het kaartje,
    compleet.
    Groetjes Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Trijntje en ook Martje natuurlijk.
    Wat maken jullie leuke kaarten samen,jullie zijn zeker goed geinspiereed op de cursus dag bij Marjolein.Het inkleuren met de inkt is ook zo leuk om te doen, verslavend zou ik bijna zeggen.Trijntje nu wil ik je graag een mail sturen met wat leuke site's maar kan je email adres niet vinden.Groetjes van Wilma die altijd bij Marjolein helpt met de cursus dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje