14 juni 2012

verjaardagkaart voor mijn broer

Deze kaart heb ik voor mijn broer gemaakt. Hij is volgende week jarig.Zijn grote hobby is motor rijden. Ik had dit plaatje nog en uit een oude wegenatlas het papier gehaald.Ik had nog wat leuk scrappapier wat hier leuk bij combineerde. Als de kaart  klaar is dan denk je wat is het gemakkelijk, maar om eerst alles bij elkaar te zoeken, te combineren en bedenken hoe je de kaart gaat maken dan ben je weer een tijd verder. soms wel een paar dagen.  Maar ja dat is hobby en als het weer een mooie kaart geworden is dan ben je weer blij. Ik denk dat jullie dat wel herkennen? Ben weer benieuwd naar jullie reacties , groeten Trijntje. Alvast bedankt.
P.s. Deze kaart opgestuurd naar http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2012/06/uitdaging-verjaardagskaart.html
ook naar http://kartenallerlei.blogspot.nl/2012/06/kartenallerlei-56.html
en ik zag ook dat creaine een challenge had waar deze kaart aan mee kan doen dus ......
http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/2012/05/nieuwe-challenge_30.html
nog een challenge stoere mannenkaart http://doyoustackup.blogspot.nl/2012/06/76-boys-men.html

20 opmerkingen:

  1. Waauuw wat een leuke kaart zeg en nog wel met zon vette stoere Harley.
    Het ziet er top uit je broer zal in z'n nopjes zijn.
    Dit spreekt mij erg aan wij hebben ook zo'n 20 jaar motor gereden.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trijntje,
    Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt.
    Zal zeker in de smaak vallen bij je broer.
    En wat dat bij elkaar zoeken betreft,heb je helemaal gelijk,daar ben ik ook nog de meeste tijd aan kwijt, zal ik dit doen of dat, de eeuwige twijfelaar ben ik ook nog dus......
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om een oude wegen atlas te gebruiken Trijntje ja mannen kaarten blijven lastig maken, maar jij hebt er iets moois van gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig stoere mannen kaart
    super
    leuk met die kaart erachter

    leuk dat je mee doet met de challenge van EHI

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi kaartje zeg. Succes. Leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog.
    groetjes INe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Trijntje

    Nog heel hartelijk bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en jij hebt schitterend mooie mannenkaarten gemaakt.
    Blijft altijd moeilijk om iets leuks te verzinnen he?
    Groetjes van Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere maar vooral leuke mannenkaart is dit geworden Trijntje.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Trijntje

    Dit is idd heel herkenbaar, ik vind het een gave stoere kaart.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great masculine card!! Thanks for joining us at Do You Stack Up. Hugs, Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige mannenkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Trijntje en wat een idee om wat Atlaspapier te gebruiken, daar denk ik dan weer niet aan maar dank je voor de tip! Mooi plaatje en leuke afwerking met de charm en het touw.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous male card! I love the vintage look!
    Thanks for sharing with us at Kartenallerlei!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trijntje,

    wat een leuke en stoere kaart. Leuk met die wegenkaart achter de motor. Je broer zal er zeker blij mee zijn.
    Leuk ook dat je weer meedoet met de challenge van EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww Trijntje,wat staan hier schitterende kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow...this looks amazing!
    Thanx for joining the Kartenallerlei Challenge.
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card. I love how there is a map incorporated and a fun pic about the bike. Thanks for joining us at DYSU.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. what a fabulous biker-card! Thanks for joining us at Kartenallerlei - hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje